Takmer 80 percent nových áut, predaných v Nórsku v roku 2022, boli elektromobily. Jednotkou na trhu sa stala Tesla.
Len v novembri Čína vyviezla elektrické autá za viac než tri miliardy dolárov.
Toto nie je dobrý signál. Čoraz viac špičiek v automobilovom priemysle neverí na elektrické zajtrajšky.
Herbert Diess sa vracia na miesto, kde pôsobil ako člen dozornej rady už medzi rokmi 2015 až 2020.
Nóri sú v šoku. Ceny za nabíjanie cez mestské nabíjacie stanice v Osle sa za jediný rok zvýšili sedemnásobne.
Volkswagen chce prekvapivo znižovať kapacitu batérií, vďaka čomu by mohli byť elektromobily lacnejšie a dostupnejšie.
Elektrický Mustang nás príjemne prekvapil podvozkom, je jedným z mála elektromobilov, v ktorých si možno užiť aj športovejšiu jazdu.
Výhody pre majiteľov elektromobilov skončia v Nórsku v januári. DPH budú musieť platiť len z ceny elektromobilu, presahujúcej 48-tisíc eur.
Pokračovanie aliancie Renaultu a Nissanu závisí na tom, či nájdu spoločnú reč pri patentoch a intelektuálnom vlastníctve.
Slovenský plán rozvoja elektromobility pripomína skôr študentskú prácu, písanú v akútnom časovom strese, než seriózny dokument.
Podľa britských politikov je elektromobilov už dosť, ďalšiu nadštandardnú podporu už nepotrebujú.
Nemecké automobilky si mysleli, že v prechode na elektromobilitu budú udávať tón. Ale nie je to tak.
Saudská Arábia oznámila, že uvedie na trh vlastnú značku elektromobilov s názvom Ceer.
Škoda Auto prechádza najväčšou zmenou vo svojej histórii. Jej dôvody objasňuje riaditeľ slovenskej divízie Škody Auto Jaroslav Hercog.
InoBat predstavil už celú sériu veľmi ambicióznych zámerov. Chce stavať hneď niekoľko "baterkární".
Európske automobilky zápasia s krízou. Trh sa na ich úkor snažia obsadiť Číňania.
Švédi zrejme stopnú výstavbu batériovej gigafabriky v Nemecku. Dôvodom sú vysoké ceny energií a lepšie podmienky v USA.
Pozrite sa, ktoré luxusné značky ovládli americký automobilový trh a ktoré elektromobily sú tam najpredávanejšie.
Carlos Tavares varoval politikov, že ak kvôli drahým elektromobilom odoprú strednej triede prístup k slobode pohybu, budú čeliť vážnym sociálnym problémom.
Automobilový topmanažéri tvrdia, že sa mení predajná paradigma. Nie je to ale pravda. Ide im len o zvýšenie vlastného zisku.