Toyota zaplavila Tokio štyrmi štúdiami. Asi najviac pútal koncept kupé FT-Se. Nejde len o výstrel do tmy.
Šéfom Ampere, bývalej elektrickej divízie Renaultu, je jeden z najznámejších manažérov v automotive - Luca De Meo.
Keď ju uvidíte na ulici, asi vám padne sánka. Druhý elektromobil Kie na platforme E-GMP vyráža dizajnom dych.
Naoko perfektný elektromobil v bazáre s nízkym počtom najazdených kilometrov sa môže ľahko stať nočnou morou.
Vo Zwickau bude tri týždne stáť výroba modelov Audi Q4 E-tron, Audi Q4 Sportback E-tron, ako aj modelov VW ID.4 a VW ID.5.
Toto má byť nový bestseller Volva. Švédi pre to urobili všetko.
Na túto vec nemyslel asi nikto. Interferencie v elektromobiloch majú negatívny vplyv na rádio so strednými vlnami (AM). Ich eliminácia bude stáť automobilky miliardy.
Strata hodnoty elektrických áut je rýchlejšia ako pri autách so spaľovacím motorom. Potvrdzuje to viacero štúdií.
Stellantis získal 21-percentný podiel v čínskej hi-tech elektromobilke Leapmotor a založí s ňou aj nový spoločný podnik. Ten bude pre Európu vyrábať cenovo dostupné elektroautá.
Volkswagen ruší fabriky na výrobu batérií aj elektroáut, prepúšťa a nedarí sa mu ani s vývojom softvéru.
Donedávna nás automobilky zaplavovali informáciami o ich spaľovacích motoroch. Teraz nastáva obrat. V kurze sú elektromotory.
VW prepustí 2 000 zamestnancov softvérovej divízie Cariad, vývoj novej architektúry pre elektromobily sa oneskorí o 16 až 18 týždňov.
Elektrické autá majú síce na konte o 20 % menej nehôd, ale ak k nim dôjde, opravy sú výrazne drahšie. To je výsledok analýzy nemeckej asociácie poisťovní GDV.
Suzuki sa elektromobilom dlho bránilo. Blíži sa však bod zlomu.
Rebríček automobiliek podľa ochrany životného prostredia majú viesť výrobcovia najťažších a najdrahších elektromobilov.
Po roku a pol sa Honda a General Motors rozchádzajú v snahe vyvinúť lacné elektrické autá s cenou pod 30 000 dolárov. Okrem toho GM odkladá aj výrobu troch elektrických noviniek.
Majitelia elektromobilov sa hádajú pri dlhom čakaní na nabitie a musia vstávať uprostred noci, aby nemuseli čakať v niekoľkohodinových frontách. To je realita súčasnej Veľkej Británie.
Zavedenie ochranných opatrení proti dovozu lacných čínskych elektromobilov je dvojsečná zbraň.
Ceny opráv elektrických áut dajú v porovnaní s klasikou poisťovniam či majiteľom poriadne zabrať.
Kým predošlá generácia britského SUV ponúkala maximálne plug-in hybridnú elektrifikáciu, tá nová bude dostupná ako batériový elektromobil. Nad spaľovacími motormi však ešte v Mníchove palicu nezlomili.