Emisie z pneumatík boli doteraz podceňované, ukazuje sa však, že sú veľkým zdrojom znečistenia ovzdušia aj vôd a ohrozujú mnohé živočíchy.
Nové nariadenie aktualizuje limity pre emisie výfukových plynov a zavádza nové opatrenia na zníženie emisií z pneumatík a bŕzd i na zvýšenie životnosti batérií.
Koalícia krajín, v ktorej bolo aj Slovensko, sa najskôr postavila proti emisnej norme. Jej hlasy boli teraz vypočuté.
Prechod na elektromobilitu je pre výrobcov automobilov náročný časovo aj investične. Lenže kým sa zamerajú na elektrické autá, budú musieť vyrábať tie spaľovacie.
Pozíciu Sasky považujem za nesprávnu a nekorektnú. Saska ide ťažiť z nejakého prirodzeného odporu ľudí voči zákazom, tvrdí Mikloš.
Združenie výrobcov áut ACEA informovalo, že odhad Európskej komisie o vplyve Euro 7 na cenu áut je absolútne mylný. Zdražejú minimálne o 1 800 eur
Pokiaľ emisnú normu schvália bez zmien, pre slovenských občanov sa kúpa nového auta stane menej dostupná.
Na dosiahnutie požiadaviek emisnej normy Euro 7 nemajú automobilky dosť času.
Osem štátov Európskej únie sa postavilo proti zavedeniu emisnej normy Euro 7 pre automobily. Je medzi nimi aj Slovensko.
Gerrit Marx, šéf gigantu na výrobu úžitkových áut, nepovažuje umelé palivá za palivá budúcnosti.
Emisná norma Euro 7 straší automobilky. A ani sa niet čomu čudovať.
Aj keď nie je isté, že v roku 2035 dôjde k úplnému zákazu spaľovacích motorov, automobilky od nich dávajú ruky preč.
Predaj nových osobných áut v Európskej únii sa v tomto roku zvýši asi o päť percent na zhruba 9,8 milióna vozidiel.
Malé autá to majú nahnuté. Splnenie novej emisnej normy Euro 7 ich môže zdražieť tak, že nebudú dávať zmysel.
Návrh európskej komisie na prísnejšiu emisnú normu Euro 7 sa má týkať viacerých oblastí a aj elektromobilov. Výrobcovia ju však kritizujú a poukazujú na jej zbytočnosť.
Zdá sa, že ekológia bude musieť počkať. Brusel vraj zmierňuje prísnosť emisnej normy Euro 7. Je to výhra alebo prehra?
V Európe už "straší" nová emisná norma Euro 7, emisné predpisy sa však rozhodli sprísniť aj v USA.
„Je to šialené“, až tak kriticky reaguje súčasný šéf automobilky Škoda Thomas Schäfer na pripravovanú emisnú normu Euro 7.