Šéf odborov v Škode Jaroslav Povšík tvrdí, že zavedenie emisnej normy Euro 7 bude znamenať koniec menších áut.
Tešiť sa môžeme na facelift Karoqu, exkluzívnu Fabiu Monte Carlo a aj ostrú RS verziu Enyaqu.
Fabia s výkonnejším 81 kW trojvalcom jazdí veľmi dobre, no pred dvojspojkovým automatom by sme asi uprednostnili 6-stupňový manuál.
Škode chýbajú polovodiče aj autorádia. Preto utlmuje výrobu áut s nižšou pridanou hodnotou a sústredí sa na drahšie modely.
Prvú Fabiu paralelne vyvíjali traja dizajnéri a od začiatku sa rátalo s tým, že bude pretekať v seriáli WRC.
Kabína Fabie štvrtej generácie bude vďaka využitiu novej platformy priestrannejšia. Dominantným prvkom v nej bude samostatne stojaci stredový dotykový displej.
Škoda Fabia je v našich končinách dôverne známe auto.
Značka Škoda stojí na čistom a jednoduchom dizajne podporovanom logickými riešeniami, tvrdí šéf dizajnu automobilky Jozef Kabaň.
Česká automobilka na autosalóne v Ženeve potvrdila, že premiéra novej generácie Fabie sa odohrá na jesennom parížskom autosalóne.