Vedenie mladoboleslavskej značky sa rozhodlo predstaviť vylepšenú Octaviu ešte v predvečer začiatku autosalónu vo Viedni. Svetovú premiéru majú za sebou Octavia Combi aj RS. Verzia Scout sa ukáže neskôr.
Po príchode Kodiaqu sa bude snažiť Superb potvrdiť svoju pozíciu vlajkovej lode modernizáciou pre rok 2018. Nejde síce o facelift, ale zmeny mu nepochybne prospejú.
Hybridný športový model z dielne mníchovského BMW prejde na budúci rok omladzovacou kúrou. Okrem dizajnových úprav dostane silnejší výkon a väčšiu kapacitu batérie.
Po modernizácii štandardných verzií Octavie prichádza na rad aj ostrá verzia RS. Posilnila sa o 10 koní, čo ju stavia na roveň predchádzajúcej „limitky“ RS 230. Takže Škoda hovorí o najsilnejšej sériovej Octavii všetkých čias.
Nových Dacií sa tak skoro nedočkáme. Veď súčasné modely lámu predajné rekordy. Platí to aj pre dvojičky Logan/Sandero. Takže si vystačia s faceliftom. Vynovený dizajn a komfortné prvky ich však čoraz viac približujú mainstreamu.
Cenovo orientovaný francúzsky sedan po modernizácii lepšie tají svoj lacný korienok. Prináša vynovený dizajn aj dotykové rozhranie so 7-palcovým displejom. Pod kapotou sa nič nemení.
Štyri svetlá nie sú jedinou novinkou inovovanej Octavie. Zmeny nájdeme aj v interiéri. Zlepšilo sa spracovanie, konektivita aj bezpečnosť.
Priaznivci značky s bleskom v logu sa na jeseň dočkali hneď niekoľkých noviniek naraz. Okrem zverejnenia cien modernizovaných modelov Zafira a Mokka X predstavil Opel aj službu OnStar.
Včera nám Škoda ukázala svoju novú „štvorokú“ Octaviu. Zdalo sa, že radikálny a tak trochu polarizujúci facelift prednej časti bude jej hlavnou vychytávkou. Lenže dnes prichádzajú neoficiálne správy aj o úplne novom motore.
Automobilka z Wolfsburgu sa na autosalóne v Paríži príliš neblysla. Premiérovú biedu zachraňoval koncept elektromobilu ED. Dlho očakávaný modernizovaný Golf pod Eiffelovku nedorazil. Teraz sa zdá, že zámerne.
Vynovená Škoda Octavia prichádza skôr, ako sa očakávalo. Má radikálne prepracovanú prednú časť s novými full-LED svetlami a množstvo technológií zo Superbu.
Seat teraz „fičí“ najmä na svojom prvom SUV Ateca, no nezabúda ani na Leon. S jeho faceliftom prichádza prekvapujúco tesne po skončení autosalónu v Paríži.
Mnohí očakávali modernizovanú vlajkovú loď Mercedesu už v Paríži. Nestalo sa. Esko tak uvidíme najskôr v Detroite. Už dnes ale máme pár informácií.
Škoda Kodiaq, prvé 7-miestne SUV, ešte nestihlo svetovú parížsku premiéru a o slovo sa už pomaly hlási ďalšia novinka. Česká automobilka už totiž finišuje s modernizáciou Octavie.
Malé SUV z Ingolstadtu je na trhu od roku 2011. Patrilo by sa prísť s novým modelom. Lenže ten súčasný musí ešte chvíľu vydržať. Pomôcť má agresívnejší dizajn verzii Sport Line a úplne novej Competition.
Nie, to nie je facelift. Panda však v modelovom roku 2017 predsa len podstúpila zopár zlepšení. Spoznáte ich skôr v interiéri ako na dizajne. Predstaví sa v Paríži. Keďže väčšiu „bombu“ Fiat v rukáve nemá.
Je to len rok, čo prišla Mazda s prvým faceliftom šestky. Týkal sa však najmä dizajnu. Modelový rok 2017 kladie dôraz na techniku. Zmien nie je naozaj málo.
Najočakávanejšou novinkou Dacie je nepochybne druhá generácia Dusteru. Ten sa však ukáže až na budúci rok. To ale neznamená, že do Paríža príde rumunská značka s prázdnymi rukami.
Najmenšia Škoda vstúpi do roku 2017 s drobnými úpravami. Na rozdiel od sesterského Volkswagenu Up! ich ale označiť za facelift celkom nemožno. Nekoná sa trojvalcové turbo ani aparatúra BeatsAudio. Zato dostanete dáždnik.
Pikap Volkswagenu má za sebou veľkú modernizáciu. Prekvapí úplne novým interiérom a nahradením 4-valca trojlitrovým 6-valcom 3,0 TDI. V niektorých aspektoch strčí do vrecka aj Touareg.