Tento rok má španielska Cupra nabitý novinkami. Odštartuje ich modernizáciou Formentora a Leonu.
Príliš futuristický vzhľad vlajkovej lode EQS odrádzal konzervatívne ladenú klientelu. Po modernizácii by sa im mohla páčiť viac.
Ani po 11 rokoch nemá populárna Vitara právo na novú generáciu. Vylepšiť ju má aspoň malá modernizácia.
Po štyroch rokoch podstúpila druhá generácia Capturu modernizáciu. Pribudla verzia Esprit Alpine.
Mercedes-Benz G dostal po piatich rokoch dizajnové retuše a úspornejšie motory. Bohužiaľ, slabší z osemvalcov, je minulosťou.
Kórejská automobilka dopriala svojmu zástupcovi v kompaktnej triede už druhý facelift. V ponuke zostávajú všetky tri karosárske verzie aj športová výbava N-Line.
Údaj o počte vyrobených kusov ruskej limuzíny Aurus Senat je takmer štátnym tajomstvom. Napriek tomu príde v modernizovanej podobe.
Okrem dizajnových zmien v exteriéri a interiéri obohatí ponuku po prvýkrát out-doorová verzia allstreet.
Ešte nestihol zostarnúť a už je tu veľký facelift.
Česká automobilka vo veľkom elektrifikuje, ale našťastie na športový variant Octavie nezanevrela. Navyše vďaka modernizácii je verzia RS výkonnejšia.
Vynovená Octavia prináša dizajnové retuše, výkonnejšie motory, ale napríklad aj diaľkové parkovanie známe z luxusných áut.
Škoda opäť pripomína premiéru modernizovanej Octavie. Prekvapením ale je, že sa uskutoční len virtuálne.
Prvý elektromobil značky je na trhu už niekoľko rokov, a tak dozrel čas na facelift. Vylepšenia sa týkajú prevažne jazdných vlastností a rýchlosti nabíjania.
Najväčší v Európe predávaný sedan značky Toyota prešiel rozsiahlou omladzovacou kúrou, ktorá hraničí s generačnou obmenou.
Scala aj Kamiq prešli decentnou modernizáciou, ktorá až prekvapivo dokázala zatraktívniť ich vzhľad.
Po facelifte Clia sa dočkalo nového loga aj úspešné SUV-kupé Arkana.
Štvrtá generácia Octavie absolvuje čoskoro prvý facelift. Škoda ju odhaľuje v krátkej upútavke.
Vlajková loď koncernu GM to ešte so spaľovacími motormi celkom nevzdáva. Naopak, inovovala svoj brutálny sedan s mohutným 8-valcom.
Vynovená ôsma generácia Golfu absolvovala dizajnové retuše, no najmä vylepšenia infotainmentu. Práve k nemu smerovali najväčšie výhrady.
Crossover Bayon navrhol Hyundai výhradne pre Európu. Po necelých troch rokoch omladil jeho vzhľad a vylepšil infotainment.