Kým dôjde k nedávno ohlásenej fúzii francúzskeho koncernu PSA a taliansko-amerického FCA, prejde ešte rok. No už teraz je jasné, že portfólio značiek by sa zúžiť nemalo.
Budúcnosť Alfy Romeo je nahnutá. Súčasné modely nenapĺňajú očakávania a tie nové sú v nedohľadne. Šéf FCA pripravuje pre slávnu taliansku značku „diétu“.
Taliansko-americký automobilový gigant sa nachádza v kríze. Riešením by bolo „odstrihnúť“ z portfólia niektoré značky Fiatu.
Zdá sa, že automobilový svet čaká obria fúzia. Americko-taliansky konglomerát Fiat Chrysler (FCA) a francuúzsko-japonská aliancia Renault-Nissan uvažujú o spojení.
Automobilový koncern Fiat Chrysler Automobiles započíta autá Tesly do svojej flotily v Európe, aby splnil emisné normy.
Francúzsky koncern PSA plánuje ďalšiu akvizíciu. Jeho záujem o taliansko-americký konglomerát FCA mu však nevyšiel.
Koncern Volkswagen už pozná za Atlantikom cenu svojho prešľapu s klamlivým emisným softvérom. A teraz prišiel rad aj na koncern FCA. Bude to bolieť.
Kontroverzný šéf Fiatu a Chrysleru, Sergio Marchionne, upadol po operácii ramena do kómy. Vyhliadky nie sú dobré. Koncern FCA preto nečakal, a počas víkendu urobil veľkú rošádu vo vedení spoločnosti.
Fiat, presnejšie koncern FCA, reaguje na sprísňujúce sa emisné limity. Jeho novou zbraňou bude tretia generácia benzínových motorov MultiAir. Skombinuje v nich priamy vstrek, preplňovanie a tiež revolučné elektro-hydraulické ovládanie sacích ventilov.
Doteraz to boli len špekulácie. No kúpa americko-talianskej spoločnosti kórejským Hyundaiom by znamenala vznik najväčšieho koncernu.
Taliansko-americký koncern FCA nechce mať do štyroch rokov v osobných autách žiadne dieselové motory. Taký je strategický plán automobiliek Fiat a Chrysler, ale aj ďalších ich značiek.
Taliansko-americký koncern Fiat-Chrysler (FCA) bojuje s nedostatočným záujmom zákazníkov o prémiovú značku Maserati. Vedenie spoločnosti sa preto rozhodlo opätovne pozastaviť výrobu vo všetkých závodoch.
Hyundai má údajne záujem o taliansko-americký koncern FCA Fiat Chrysler. Fúziou by razom vznikla najväčšia automobilka planéty.
Taliansko-americká skupina Fiat Chrysler (FCA) zvolá po celom svete približne 494 000 vozidiel. Dôvodom je riziko požiaru.
Už v januári sa objavili spoza Atlantiku informácie o podozreniach z kamuflovania emisií zo strany taliansko-americkej automobilky Fiat Chrysler. Ukázali sa ako pravdivé.
Magazín Forbes zverejnil rebríček štyroch najlepšie zarábajúcich šéfov v automobilovom priemysle. A je v celku prekvapivý. Výška platu totiž nemusí zodpovedať úspešnosti výrobcu.
Po najväčšej zvolávacej akcii vozidiel s airbagmi Takata a nedávno ohlásenej akcii GM, súvisiacej opäť s bezpečnostnými vankúšmi, tu máme ďalší masívny „racall“.
Sergio Marchione, šéf koncernu FCA, plánuje veľkú rošádu. Výroba osobných modelov v USA sa skončí. Na amerických linkách ostanú len SUV a pikapy.
Kontroverzný šéf koncernu FCA, Sergio Marchionne, nie je o svetlej budúcnosti elektromobilov vôbec presvedčený. Tvrdí, že v súčasnosti na nich nie je možné zarábať a že ani v budúcnosti nemusia byť jedinou cestou.
Downsizing neobchádza ani USA, región milujúci veľkoobjemové motory. Koncern FCA, teda Fiat s Chryslerom už vyvíjajú preplňovaný 4-valcový agregát, ktorý časom nahradí vidlicový 6-valec 3,6 V6 Pentastar. Premiéru by mal mať v novom Jeepe Wrangler. A v Európe? Možno v Alfa Romeo Giulia.