Zatiaľ platí, že každá nová generácia elektromobilu pridáva na dojazde desiatky kilometrov, teraz sa to ale zmenilo.
Fiat s elektrickým Fiatom 500 poriadne zariskoval. Teraz sa mu to tvrdo vracia. O elektrického nástupcu klasickej päťstovky nie je záujem.
Pohár trpezlivosti pretiekol. Oficiálny klip zobrazujúci Fiat 500e bez talianskej trikolóry a navyše bez znaku Fiatu, si nemožno vysvetliť inak ako výsmechom talianskej vláde.
Elektrická samovražda Fiatu sa nekoná. Nová päťstovka dostane benzínový motor.
Motorový čln, inšpirovaný Fiatom 500 sa vyrobí v limitovanej 500-kusovej sérii. Má šesťcifernú cenovku.
Je to neuveriteľné, ale Fiat rozhodol, že jeho elektrický model 500e bude tankovať benzín.
OLIVER BAKOŠ: Mnohých spoluobčanov potešilo, že Igorovi Matovičovi sa podarilo spravodlivo rozdeliť jeho predvolebné automobily Fiat 500.
Matovičovci vyžrebovali majiteľov fiatiek, niektoré počas kampane poškodili.
Príbeh Matovičových Fiatiek sa podľa experta nezakladá na realite.
Prvý elektrický Abarth je neskutočný risk. Nahradiť má totiž benzínovú ikonu.
Abarth zmodernizoval svoje ikonické modely 595 a 695. Výkon ostal, no pribudol štýl a ubudli emisie.
K automobilkám, ktoré ohlásili prechod od spaľovacích motorov k čisto elektrickým, sa práve pridáva Fiat.
Keď Fiat predstavil vlani v marci elektrickú päťstovku, tvrdil, že ročne z nej predá 80 000 kusov. Realita je však smutná.
V Toyote môžu otvárať šampanské. Európskym automobilovým kráľom pre rok 2021 je mestský Yaris.
Prechod Fiatu 500 na čisto elektrický pohon sme označili za „samovraždu“ talianskej automobilky. Teraz ale vysvitlo, že ktosi mal vo Fiate predsa len zdravý rozum.
Príchod verzie 3+1 je v histórii Fiatu 500 priam revolúciou. Automobilka však išla na vec citlivo.
Ako vieme, Fiat sa rozhodol zariskovať a svojmu bestselleru 500 naordinoval čisto elektrickú budúcnosť. Pritiahnuť zrak k odvážnej novinke sa snaží aj konceptmi.
Fiat sa rozhodol staviť všetko na jedinú kartu. Jeden z posledných pilierov jeho prosperity bude výlučne batériovým elektromobilom! To sa mu môže ľahko vypomstiť.
Je to ťažko pochopiteľné, ale posledný úspešný Fiat chce automobilka doslova „zabiť“ elektrickým pohonom. Toto nemôže dobre dopadnúť.
Ani Fiat sa nevyhne elektrifikácii. V závere kariéry tak pod kapoty jeho najúspešnejších modelov poputujú nové mild-hybridné trojvalce.