Ponúkame vám exkluzívne prvé dojmy. Talianska ikona medzigeneračne citeľne narástla. Je hravá, vnútri pestrá a praktická.
Zarábať dnes na malých autách je veľmi náročné. Fiat sa však na to predsa len podujme. Grande Panda dostane menšiu a lacnejšiu sestru.
Fiat nám Grande Pandu ukázal už vlani v lete. Až teraz však prichádza s kompletným odhalením. Bolo načase.
Kvôli slabému dopytu Stellantis dočasne pozastavil výrobu nielen Fiatu 500, ale aj Pandy a Alfy Romeo Tonale.
Minulý týždeň nám Fiat ukázal novú Grande Pandu. Interiér si chcel nechať na neskôr. Ale už to nestihne.
Novinka čerpá z histórie, ale prináša extrémne hravý dizajn a ekologické pohony.
Patentové snímky novej Pandy ukazujú, že s nápaditým konceptom Centovendi nebude mať sériový model takmer nič spoločné. Prečo?
Plánuje Fiat samovraždu? Chce sa dobrovoľne stiahnuť zo segmentu miniáut, ktorému roky dominoval.
Súčasná Panda má už 12 rokov. Elektrický nástupca príde čoskoro. Cenou má podliezť 25 000 eur.
Jedna z najznámejších fabrík sveta, bývalá továreň Fiatu v Turíne so strešným polygónom, má sto rokov.
Na verejnosť unikli informácie o veľkej „čistke“ modelov Fiatu. Nové zmiznú a staré sa vrátia.
Fiat chystá veľkú modelovú rošádu. Kým z rodiny 500 sa má stať štýlová ponuka, Panda má reprezentovať cenovo dostupnú alternatívu.
K štyridsiatemu výročiu legendárnej Pandy predstavuje Fiat aktualizáciu, ale aj tri nové verzie City Life, Sport a City Cross.
Ani Fiat sa nevyhne elektrifikácii. V závere kariéry tak pod kapoty jeho najúspešnejších modelov poputujú nové mild-hybridné trojvalce.
Ak sa Fiatu vôbec v niečom darí, je to kategória malých áut. Šéf koncernu Mike Manley im však nie je naklonený.
Tak toto tu už dávno nebolo. Posledné kolo nárazových skúšok, prinieslo katastrofálne nízke hodnotenie dvom autám. Ospravedlniť sa to nedá špecifickým zameraním amerického off-roadu ani vekom talianskeho mestského trpaslíka.
Nie, nebojte sa. Panda sa aj naďalej vyrába vo verzii 4x4 aj ako outdoorovo ladený crossover Cross. Teraz však pribudla nová verzia City Cross. Hrá sa na off-road, no „hrabe“ iba prednými.
Nie, to nie je facelift. Panda však v modelovom roku 2017 predsa len podstúpila zopár zlepšení. Spoznáte ich skôr v interiéri ako na dizajne. Predstaví sa v Paríži. Keďže väčšiu „bombu“ Fiat v rukáve nemá.
Panda už nie je najmenším Fiatom. Na spodnej priečke hierarchie zakotvilo miniatúrne Mobi. V ponuke je s jediným motorom, ale zato až šiestimi úrovňami vybavenia. Najdrahšia stojí po prepočte až 11 120 eur. To nie je práve tromf.
Bezpečnostné konzorcium Euro NCAP zverejnilo výsledky júnovej série crashtestov. Pod lupou boli síce len tri autá, no o to rozmanitejšie sú hodnotenia.