Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Je to neuveriteľné, ale Fiat rozhodol, že jeho elektrický model 500e bude tankovať benzín.
Patentové snímky novej Pandy ukazujú, že s nápaditým konceptom Centovendi nebude mať sériový model takmer nič spoločné. Prečo?
Taliani chcú na svojom území popri Fiat ďalšieho veľkého výrobcu áut. So Stellantisom sa na jeho príchode nevedia dohodnúť.
Plánuje Fiat samovraždu? Chce sa dobrovoľne stiahnuť zo segmentu miniáut, ktorému roky dominoval.
Taliani sa ďalej dohadujú s koncernom Stellantis kvôli "protežovaniu Francúzov". Koncern teraz ponúkol, že výrobu nových lacných elektromobilov zaháji v Taliansku.
Fiat už do svojej ponuky vrátil historické modely 500, 600 či Topolino. Podobne by to malo byť s legendárnou Multiplou.
Od začiatku išlo o nešťastný projekt. Závod Fiatu v sicílskom Termini Immerse mal síce aj svetlé chvíľky, no posledné auto zišlo z jeho liniek v roku 2011.
Súčasná Panda má už 12 rokov. Elektrický nástupca príde čoskoro. Cenou má podliezť 25 000 eur.
Na auto neznámi páchatelia napísali hanlivý odkaz lídrovi hnutia Igorovi Matovičovi.
Fiat celkom nestratil pojem o realite a okrem čisto elektrickej verzie nového crossoveru 600 predstavuje aj jeho hybridnú verziu.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.
Abarth 600e má prísť na trh začiatkom roku 2025 v podobe čisto elektrického crossoveru.
Fiat opäť ťahá tigra za fúzy. Populárne SUV 500X nahradí totiž novou elektrickou šesťstovkou.
Pripravovaná novinka celkom nezanevrie na spaľovacie motory, hoci elektrická verzia ju neminie.
Pozrite si porovnávačku dvoch relatívne dostupných kompaktných hatchbackov .
Ľudia ho milovali aj nenávideli. O Fiate 126p by vedeli hovoriť najmä Poliaci. Práve pre nich bol čímsi podobným ako bolo pre Britov Mini a pre Nemcov VW.
Dodávky na rozvoz tovaru síce nemajú vyššiu mieru nehôd, ale pri zrážke sú "agresívnejšie". Preto Euro NCAP sprísnilo metodiku hodnotenia ich bezpečnosti.
Jedna z najznámejších fabrík sveta, bývalá továreň Fiatu v Turíne so strešným polygónom, má sto rokov.
Na verejnosť unikli informácie o veľkej „čistke“ modelov Fiatu. Nové zmiznú a staré sa vrátia.