Ponúkame vám exkluzívne prvé dojmy. Talianska ikona medzigeneračne citeľne narástla. Je hravá, vnútri pestrá a praktická.
Kým v USA sa Američania vyvážali v päťdesiatych rokoch v 5-metrových koráboch s 8-valcami, cesty vojnou zničenej Európy ovládli ľudové autá. A jedným z nezabudnuteľných bol Fiat 600.
Zarábať dnes na malých autách je veľmi náročné. Fiat sa však na to predsa len podujme. Grande Panda dostane menšiu a lacnejšiu sestru.
Fiat nám Grande Pandu ukázal už vlani v lete. Až teraz však prichádza s kompletným odhalením. Bolo načase.
Je to ako keby Škoda v Českej republike skončila na tretej priečke. Fiatu sa to stalo doma v Taliansku.
Kým elektrický Abrath 500e sme označili za paródiu na samého seba, druhá elektrická novinka sľubuje oveľa viac zábavy. Úspech však zaručený nemá.
Zatiaľ platí, že každá nová generácia elektromobilu pridáva na dojazde desiatky kilometrov, teraz sa to ale zmenilo.
Fiat s elektrickým Fiatom 500 poriadne zariskoval. Teraz sa mu to tvrdo vracia. O elektrického nástupcu klasickej päťstovky nie je záujem.
Minulý týždeň nám Fiat ukázal novú Grande Pandu. Interiér si chcel nechať na neskôr. Ale už to nestihne.
Pohár trpezlivosti pretiekol. Oficiálny klip zobrazujúci Fiat 500e bez talianskej trikolóry a navyše bez znaku Fiatu, si nemožno vysvetliť inak ako výsmechom talianskej vláde.
Novinka čerpá z histórie, ale prináša extrémne hravý dizajn a ekologické pohony.
Elektrická samovražda Fiatu sa nekoná. Nová päťstovka dostane benzínový motor.
Po dlhom čase tu máme novinku z Turína. Fiat 600 - malý mestský crossover, ktorý prichádza najprv ako elektromobil, ale vzápätí bude nasledovať aj spaľovacia verzia.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Je to neuveriteľné, ale Fiat rozhodol, že jeho elektrický model 500e bude tankovať benzín.
Patentové snímky novej Pandy ukazujú, že s nápaditým konceptom Centovendi nebude mať sériový model takmer nič spoločné. Prečo?
Taliani chcú na svojom území popri Fiat ďalšieho veľkého výrobcu áut. So Stellantisom sa na jeho príchode nevedia dohodnúť.
Plánuje Fiat samovraždu? Chce sa dobrovoľne stiahnuť zo segmentu miniáut, ktorému roky dominoval.
Taliani sa ďalej dohadujú s koncernom Stellantis kvôli "protežovaniu Francúzov". Koncern teraz ponúkol, že výrobu nových lacných elektromobilov zaháji v Taliansku.
Fiat už do svojej ponuky vrátil historické modely 500, 600 či Topolino. Podobne by to malo byť s legendárnou Multiplou.