Ako vieme, Fiat sa rozhodol zariskovať a svojmu bestselleru 500 naordinoval čisto elektrickú budúcnosť. Pritiahnuť zrak k odvážnej novinke sa snaží aj konceptmi.
Fiat už dávno neznamená to, čo v sedemdesiatych či osemdesiatych rokoch. Vždy sa však vedel spoľahnúť na lojalitu talianskych zákazníkov.
Občas sa dejú zázraky. A toto je jeden z nich. Nový majiteľ pozemku objavil predajňu áut z deväťdesiatych rokov. Aj s nejazdenými „veteránmi“.
Automobilový priemysel je na kolenách. Väčšina fabrík stojí. Mohli by však pomôcť v boji proti pandémii koronavírusu.
Fiat sa rozhodol staviť všetko na jedinú kartu. Jeden z posledných pilierov jeho prosperity bude výlučne batériovým elektromobilom! To sa mu môže ľahko vypomstiť.
Je to ťažko pochopiteľné, ale posledný úspešný Fiat chce automobilka doslova „zabiť“ elektrickým pohonom. Toto nemôže dobre dopadnúť.
Ani Fiat sa nevyhne elektrifikácii. V závere kariéry tak pod kapoty jeho najúspešnejších modelov poputujú nové mild-hybridné trojvalce.
Kým dôjde k nedávno ohlásenej fúzii francúzskeho koncernu PSA a taliansko-amerického FCA, prejde ešte rok. No už teraz je jasné, že portfólio značiek by sa zúžiť nemalo.
Ak sa Fiatu vôbec v niečom darí, je to kategória malých áut. Šéf koncernu Mike Manley im však nie je naklonený.
Taliansko-americký výrobca automobilov Fiat Chrysler a francúzska automobilka PSA Group sa spoja. Vznikne tak štvrtá najväčšia automobilka sveta.
Taliansko-americký automobilový gigant sa nachádza v kríze. Riešením by bolo „odstrihnúť“ z portfólia niektoré značky Fiatu.
Taliansko-americký výrobca automobilov Fiat Chrysler Automobiles (FCA) a francúzska automobilka Renault hľadajú spôsob, ako oživiť fúziu
Zdá sa, že automobilový svet čaká obria fúzia. Americko-taliansky konglomerát Fiat Chrysler (FCA) a francuúzsko-japonská aliancia Renault-Nissan uvažujú o spojení.
Francúzsky koncern PSA plánuje ďalšiu akvizíciu. Jeho záujem o taliansko-americký konglomerát FCA mu však nevyšiel.
Talianska automobilová legenda, Fiat 500, sa v budúcej generácii premení na čistý elektromobil. Je to dobrý nápad?
Fiat to s malými autami vždy vedel. A dokazuje to aj štúdiou flexibilného elektromobilu blízkej budúcnosti. Aj keď kontroverznou. Koncept predstavuje v Ženeve pri príležitosti 120. výročia značky.
Koncern Volkswagen už pozná za Atlantikom cenu svojho prešľapu s klamlivým emisným softvérom. A teraz prišiel rad aj na koncern FCA. Bude to bolieť.
Fiat zmenil svoj postoj k naftovým motorom. Pôvodne chcel s nimi skoncovať v roku 2021. Teraz priznáva, že také ľahké to nebude.
Už roadster Fiat 124, odvodený z ľahučkej Mazdy MX-5, je skvelým športovým náčiním, ale po zásahu Abarthu dokáže vykúzliť ešte viac emócií.
Juhoamerický kontinent je pre Fiat dôležitým teritóriom. Aj preto predstavuje v Brazílii koncept športového SUV.