Elektrický Ford Mustang Mach-E má za sebou malý update. A jeden z nich príde naozaj vhod.
Tesla a Ford bojujú o zákazníkov v Európe i v zámorí. Ceny ich elektromobilov radikálne klesajú.
Stále viac výrobcov áut si uvedomuje riziká dotykových obrazoviek, ktoré odpútavajú pozornosť vodiča od riadenia.
Elektrický Mustang nás príjemne prekvapil podvozkom, je jedným z mála elektromobilov, v ktorých si možno užiť aj športovejšiu jazdu.
Optimisti očakávali, že do roku 2025 sa ceny klasických áut a elektromobilov vyrovnajú. Nič také sa ale nedeje.
Anketa Svetové auto roka 2022 sa prehupla do ďalšej fázy. Víťaza síce ešte nepoznáme, ale isté je, že to bude elektrické SUV.
Októbrového kola nárazových testov Euro NCAP sa zúčastnili samé bezpečné autá. Len Hyundai Bayon prišiel o jednu hviezdičku.
Švédsku disciplínu zvládla elektrická nádej Fordu biednou rýchlosťou 68 km/h. Zahanbila ho Tesla Y aj Hyundai Ioniq 5.
Ford ponúkol austrálskym klientom za to, že ich pri objednávke Mustangu Mach 1 nechtiac uviedol do omylu, nezvyklo vysokú zľavu.
Elektromobily majú často bezpečnostné problémy s akumulátormi. Ford Mustang Mach-E však trápi čosi celkom iné.
Už verzia GT je poriadne nadupaným elektrickým crossoverom. To ale Fordu nestačilo.
Už ste niekedy videli, že by auto porazilo gravitáciu a zrýchľovalo z pokoja spod padajúceho lustra, rozlišovalo medzi jednovaječnými dvojčatami alebo vyštartovalo popri rakete?
Revolučný Mustang Mach-E predstavil Ford už vlani. No až teraz pridáva detaily k jeho európskej špecifikácii.
Kým v Európe sa pozornosť zväčša upriamuje na okruhové preteky, v USA diváci zbožňujú preteky na štvrť míle.
Áno, toto auto nesie symbol cválajúceho žrebca, a pritom nie je kupé ani kabrioletom. A dokonca netankuje ani benzín.