Ford síce tlačí na módu SUV, ale svoje jednopriestorové dvojčatá Galaxy a S-Max ešte neodpísal. Práve naopak.
Druhá generácia športového MPV sa v rámci modernizácie dočkala niekoľkých vylepšení. Po novom si zákazníci môžu dopriať adaptívne riadenie, systém infotainmentu Sync 3 alebo masážne sedadlá.
Ford S-Max prvej generácie bol stálicou MPV neba. Generačná výmena prichádza po dlhých deviatich rokoch.
Pohon všetkých kolies nie je na svetových cestách žiadnou novinkou. Dnes sa stáva stále viac súčasťou bežných typov jednotlivých automobiliek.
Najnovšia séria crash testov Euro NCAP priniesla výsledky až deviatich testovaných modelov. Sedem z nich si odnieslo plný počet hviezdičiek. Výnimkou je crossover Mazda CX-3 a pikap Mitsubishi L200. Jedna hviezdička im chýba.
Po novom S-Maxe prichádza Ford aj s úplne novou generáciou veľkého MPV Galaxy. Dostane elektricky ovládané sedadlá v troch radoch a nový bi-turbo diesel.
Nový obmedzovať rýchlosti spojí Ford s čítačkou dopravných značiek. Auto sa vás teda bude snažiť nabádať k dodržaniu rýchlostných limitov. Pokuty za neúmyselné prekročenie rýchlosti, by sa mohli stať minulosťou.
Nový S-Max dostane vo svetovej premiére elektrické ovládanie troch radov sedadiel, adaptívne riadenie, nový EcoBoost s objemom 1,5 litra a konečne aj pohon 4x4!
Na koncepte nového Fordu S-Max nie je podstatné samotné auto. To sme predsa videli už pred viac ako polrokom vo Frankfurte. Ford však jeho novým luxusným derivátom pripomína plány s divíziou Vignale.