Ford ani netají, že výroba a predaj elektromobilov je preň nerentabilná. Tento rok má plánovaná strata na elektrických autách dosiahnuť 4,5 miliardy dolárov.
Ford sa zbavuje výroby bestsellerov Fiesta a Focus, aby dal priestor elektromobilom, na ktorých však tento rok prerobí tri miliardy.
Ak chcete mať s elektromobilom dlhý dojazd, potrebujete veľký akumulátor. Inak to nejde. Ford si ale myslí, že má lepšie riešenie.
Ford doteraz v Európe elektromobily nevyrábal.
Elektromobily majú všeobecne obmedzený dojazd. Ešte komplikovanejšie je to však s elektrickými pikapmi.
Tesla a Ford bojujú o zákazníkov v Európe i v zámorí. Ceny ich elektromobilov radikálne klesajú.
Po štyroch rokoch Ford zmodernizoval svoj niekdajší bestseller. A hoci už nie je na výslní tak ako v minulosti, stále vás vie dostať skvelým podvozkom.
Divízia elektromobilov Fordu bude podľa vyjadrenia automobilky zisková najskôr v roku 2026.
Zabudnite na Explorer, aký ste ho poznali doteraz. Šesťvalec sa nekoná. Veľké SUV sa zmení na ‘Škodu Enyaq‘.
Zvolávacie akcie patria k bežnej praxi automobiliek. Táto je však pomerne rozsiahla.
Karta sa obracia. Čínsky raj pre automobilky z Európy, Japonska či USA končí.
Americký crossover síce rozšíril ponuku o automatickú prevodovku, ale s diétnym motorom pod kapotou.
Ford chce tým, ktorí za auto neplatia, postupne obmedzovať jeho funkcie, v krajnom prípade im do neho úplne znemožní prístup.
Už do roku 2024 chce mať Ford v Európe deväť elektromobilov.
Ford plánuje zvýšiť výrobu a predaj elektrických áuts pomocou lacnejších batérií. Prvý ich dostane Mustang Mach-E.
Automobilový priemysel čelí hrozbe masívneho prepúšťania. Ford už s čistkou zamestnancov začal.
Je to neuveriteľné, ale automobilka, ktorá predstavila svoj prvý model len v roku 2011, má v zozname 10 najpredávanejších áut sveta za rok 2022 hneď dva modely.
Automobilky vyrábajúce elekromobily konečne znižujú ceny. Najnovšie zlacnil Ford svoj Mustang Mach-E o 5 900 dolárov.
Aktuálne chce americká automobilka prepustiť 3 200 ľudí a zároveň rokuje o predaji svojej najväčšej európskej fabriky Číňanom.
Stále viac výrobcov áut si uvedomuje riziká dotykových obrazoviek, ktoré odpútavajú pozornosť vodiča od riadenia.