Čínske Geely zveľaďuje svoju novú prémiovú značku Galaxy. Po modeloch L7 a Starshime 8 EM prichádza so skutočnou vlajkovou loďou.
XC70 bude plug-in hybrid s najdlhším elektrickým dojazdom v histórii Volva.
Karta sa obracia. Divízia spaľovacích motorov Horse vytvorila systém, ktorý umožní urobiť hybrid z každého elektromobilu.
Hoci kategória SUV patrí momentálne k najžiadanejším, čínska automobilka nezabúda ani na segment limuzín. A navyše nedávno predstavená novinka ani nie je elektromobilom.
Nový predlžovač dojazdu pre brazílske mikrobusy bude jazdiť na etanol. Vystačí si s trojvalcom.
Automobilka ho dokonca vyvinula vo verzii s pravostranným riadením, takže o exportných ambíciách niet najmenších pochybností.
Volvo presmeruje peniaze z Polestaru do vývoja vlastných elektromobilov. Polestar bude zachraňovať Geely, najväčší akcionár Volva.
Zdá sa, že boj o prvé plne funkčné auto s autopilotom sa bude skôr než na cestách odohrávať na obežnej dráhe.
Čínski partneri veria technológii rýchlej výmeny batérií v elektromobiloch. V roku 2025 chcú mať v prevádzke tisíce swapovacích staníc.
Koncern Geely predstavil prvý model z novovytvorenej luxusne zameranej značky Galaxy. Impozantné rozmery dopĺňa elegantným dizajnom a solídnym výkonom.
Nevšedné elektrické MPV má premiéru naplánovanú až na 12. novembra, no my si ho môžeme pozrieť už dnes.
Švédska značka rozšíri modelové portfólio o segment, ktorý je už niekoľko rokov v útlme, no s jeho predajom začne v Číne.
Renault nedávno nadobro vyčlenil výrobu spaľovacích motorov do nového podniku Horse.
Čínsky koncern združujúci nielen domáce, ale aj európske značky, vytvoril prémiovú divíziu elektrických a plug-in hybridných modelov.
V prvej trojke sú aktuálne v Rusku už dve čínske značky. Z prvej desiatky tvoria rovnú polovicu. Bestsellerom je však Lada Granta.
Toto je ďalší dôkaz neskutočného pokroku čínskych automobiliek.
Bestsellery ruského trhu tvoria zväčša Lady, staršie kórejské modely a nováčikovia z Číny.
Väčšina elektriny v Poľsku pochádza z uhlia. Napriek tomu štát presadil projekt vlastnej elektromobilky. Toto sú jej dve novinky.
Čínsky Farizon sa chce stať jedným z troch najväčších európskych predajcov elektrických nákladných dodávok.
Pod spoločný francúzsko-čínsky podnik bude patriť 17 fabrík, fungovať by mal začať už od januára budúceho roku.