Automobilka ho dokonca vyvinula vo verzii s pravostranným riadením, takže o exportných ambíciách niet najmenších pochybností.
Volvo presmeruje peniaze z Polestaru do vývoja vlastných elektromobilov. Polestar bude zachraňovať Geely, najväčší akcionár Volva.
Zdá sa, že boj o prvé plne funkčné auto s autopilotom sa bude skôr než na cestách odohrávať na obežnej dráhe.
Čínski partneri veria technológii rýchlej výmeny batérií v elektromobiloch. V roku 2025 chcú mať v prevádzke tisíce swapovacích staníc.
Koncern Geely predstavil prvý model z novovytvorenej luxusne zameranej značky Galaxy. Impozantné rozmery dopĺňa elegantným dizajnom a solídnym výkonom.
Nevšedné elektrické MPV má premiéru naplánovanú až na 12. novembra, no my si ho môžeme pozrieť už dnes.
Švédska značka rozšíri modelové portfólio o segment, ktorý je už niekoľko rokov v útlme, no s jeho predajom začne v Číne.
Renault nedávno nadobro vyčlenil výrobu spaľovacích motorov do nového podniku Horse.
Čínsky koncern združujúci nielen domáce, ale aj európske značky, vytvoril prémiovú divíziu elektrických a plug-in hybridných modelov.
V prvej trojke sú aktuálne v Rusku už dve čínske značky. Z prvej desiatky tvoria rovnú polovicu. Bestsellerom je však Lada Granta.
Toto je ďalší dôkaz neskutočného pokroku čínskych automobiliek.
Bestsellery ruského trhu tvoria zväčša Lady, staršie kórejské modely a nováčikovia z Číny.
Väčšina elektriny v Poľsku pochádza z uhlia. Napriek tomu štát presadil projekt vlastnej elektromobilky. Toto sú jej dve novinky.
Čínsky Farizon sa chce stať jedným z troch najväčších európskych predajcov elektrických nákladných dodávok.
Pod spoločný francúzsko-čínsky podnik bude patriť 17 fabrík, fungovať by mal začať už od januára budúceho roku.
Nástup elektromobility otvára dvere do Európy novým hráčom na trhu. Vidno to najmä na expanzii čínskych automobiliek.
Geely má motor, o ktorom tvrdí, že tepelnou účinnosťou prekonáva aj motory Mazdy či Toyoty.
Zdá sa, že boj o prvé plne funkčné auto s autopilotom sa bude skôr než na cestách odohrávať na obežnej dráhe.
Čínska spoločnosť Geely Automobile kúpi vyše tretinový podiel v juhokórejskom závode Renaultu takmer za 200 miliónov eur.
Nad čínskymi autami stále ohŕňame nos. Nové Geely Monjaro však zdieľa techniku s Volvom. Pritom stojí zlomok jeho ceny.