Generácia Z, teda ľudia narodení medzi rokmi 1995 a 2010, plytvá potravinami viac ako predchádzajúce generácie.
V hre Zombies účinkujú traja kamaráti - Jakub Švec a Tadeáš Bolo sa poznajú zo štúdií na VŠMU, s Makarom Tikhomirovom z Kyjeva sa zoznámili pred necelým rokom. Čo si myslia o dnešných mužoch?
Autorská inscenácia Zombies sa v DPOH hrá opäť v priestoroch betónového CO krytu v suteréne divadla.
IRIS KOPCSAYOVÁ: Vyspelosť krajiny sa však meria podľa toho, ako sa darí tým najchudobnejším a tu má Slovensko ešte čo doháňať.
Takmer polovica slovenských zamestnancov uvažuje o zmene firmy, pre ktorú pracujú.
KARLA MATIAŠKO WURSTEROVÁ: Približne každých 25 rokov na svet prichádza ďalšia nová generácia. V spoločnosti tak spolunažíva alebo žije vedľa seba štyri až päť generácií, pričom každá z nich má svoje vlastné špecifiká.
Mladí dnes vraj nič nevydržia a považujú sa za výnimočných.
Influencerka Emma Brooks si kvôli starnutiu nerobila starosti do okamihu, keď oslávila dvadsiate narodeniny.
O generácii Z, teda o mladých ľuďoch vo veku 16 – 26 rokov, sa často hovorí ako o „lenivej generácii“. Aká je pravda?
Vzťah generácie Z a mileniálov k práci sa mení, naďalej u nich pretrvávajú obavy týkajúce sa financií, klimatických zmien a duševného zdravia.
Pracovný trh sa výrazne mení, mladí ľudia majú svoje očakávania.
Príslušníci generácie Z a mileniáli v Británii výrazne častejšie veria v peklo a večné zatratenie ako ľudia narodení v období baby boomu po druhej svetovej vojne.
Nadväzovanie priateľstva môže byť v dospelosti ťažké samo o sebe, v posledných rokoch to ale bolo obzvlášť ťažké pre generáciu mladých ľudí vo veku, kedy ukončovali štúdiá a nastupovali do svojho prvého zamestnania.
Nová štúdia, ktorá oslovila 2000 respondentov, zistila, že mladí dospelí absolvujú v priemere dve zahraničné dovolenky ročne.
Japonská vláda chce zatraktívniť pitie alkoholu a zvýšiť tak klesajúce príjmy.
Veľké hity 60. či 70. rokov od legendárnej skupiny mladej generácii veľa nehovoria, vyplýva z nedávneho prieskumu pre britskú spoločnosť Roberts.
Svoje online nákupy platí generácia Z najradšej digitálne.
Na trh práce už vstupuje generácia Z a s ňou prichádzajú aj zmeny v očakávaniach a požiadavkách potenciálnych zamestnancov.
Billie Eilish sa neštíti bolesti a negatívnych emócií, ktoré sa hudobný priemysel snaží zamaskovať pod lesklou pozlátkou. Eilish je popová hviezda, na ktorú 21. storočie čakalo.
V rodinách pribúda počet prípadov autizmu a porúch správania. Prečo sa to deje, sme sa spýtali školskej psychologičky Gabriely Herényiovej.