Elon Musk očakáva od svojich amerických zamestnancov rovnaké nasadenie ako od pracovníkov čínskej gigafactory. Zariadiť to má čínsky šéf.
Veľké batériové fabriky už stoja, alebo sa stavajú prakticky vo všetkých okolitých krajinách.
Spustenie nemeckej Gigafactory pri Berlíne nejde tak hladko, ako Elon Musk očakával.
V tomto čase mali z berlínskej továrne Tesly už dávno schádzať nové elektromobily. Nestalo sa.
Volkswagen odložil rozhodnutie o výstavbe gigafactory na výrobu automobilových batérií o pol roka na polovicu roku 2022.
Česi majú najväčšie európske ložisko lítia a hodlajú ho aj primerane využiť.
Nemecká Gigafactory neďaleko Berlína, ktorú Tesla už takmer dokončila, stále nemá súhlas ekológov. Výrobu v nej chcú začať aj bez neho.
VW plánuje vybudovať šesť veľkých fabrík na batérie. Tá štvrtá, ktorá by mala byť dokončená v roku 2027, by mohla byť postavená na Slovensku.
Výrobná kapacita továrne neďaleko Vroclavi na úrovni 100 GWh by mala uspokojiť väčšinu európskeho dopytu po batériách pre elektromobily.
Andy Palmer, jeden z najvýznamnejších manažérov v automobilovom priemysle, bude súčasťou slovenského podniku InoBat.
Nemecký Focus tvrdí, že voči stavbe Gigafactory neďaleko Berlína je podaných 373 nevyriešených právnych námietok.
Nemci protestovali proti výstavbe gigatovárne neďaleko Berlína.
Centrum Tesly je stále v kalifornskom Silicon Valley, no Čína je pre amerického výrobcu elektromobilov natoľko lákavá, že tu postaví vlastné vývojové centrum.
Americký výrobca elektromobilov Tesla začne s dodávkami vozidiel Model 3 vyrobenými v šanghajskom závode 30. decembra.
V novembri Elon Musk oznámil, že automobilka Tesla vybuduje svoju Gigafactory 4 v Nemecku. Berlínsky závod „zhltne“ štyri miliardy eur.