Korunky v hodnote stoviek tisíc či dokonca niekoľkých miliónov eur a róby šité na mieru...
Hennes & Mauritz (H&M) plánuje v Španielsku zatvoriť 28 obchodov a prepustiť takmer 600 zamestnancov.
Hoci najviac pozornosti v španielskom kráľovstve stále púta manželský pár - kráľ Felipe a kráľovná Letizia, čoraz väčší záujem...
Pondelňajší večer v jednom z legendárnych nočných klubov bol vyvrcholením niekoľkých týždňov dohadov a klebetenia.
Black Friday začína 26. novembra, aké zľavy si pripravili obchodníci?
Dôvodom je pandémia nového koronavírusu, ktorá znížila tržby spoločnosti o viac než štvrtinu.
Údaje o zdravotnom stave, diagnózach ale aj vierovyznaní a rodinných pomeroch firma nelegálne využívala na hodnotenie výkonnosti zamestnancov.
Iba pred pár dňami sme priniesli materiál o tom, ako slovenskí dizajnéri pomáhajú v aktuálnej situácii súvisiacej s epidémiou koronavírusu.
Modelku, influencerku a bývalú riaditeľku Miss Slovensko Karolínu Chomistekovú poznajú ľudia v brandži ako veľkú fanúšičku módy.
Prieskumy uplynulého roka v módnych kruhoch ukázali, že výrazne vzrástol dopyt po móde, ktorá je tvorená z udržateľných zdrojov.
Už niekoľko rokov pútajú pozornosť v módnom svete spojenia odevných reťazcov s luxusnými dizajnérskymi firmami.
Funguje to aj rokoch. Spojenia masových odevných značiek s luxusnými ateliérmi lákajú pozornosť módychtivej klientely neustále.
Spojenie módy pod logom luxusnej značky a masového reťazca vyrábajúceho odevu - to je koncept, ktorý funguje už roky.
Okrem černošského dieťaťa spoločnosť propagovala tiež oranžovú mikinu s nápisom "Expert na prežitie", ktorú mal však na sebe belošský chlapec.
Stalo sa už tradíciou, že sa prvý novembrový týždeň nesie v znamení spojenia luxusnej dizajnovej módy s odevnou značkou, ktoré sú dostupné aj masovému konzumentovi.
Za viac ako desaťročnú históriu spolupráce stihla švédska módna značka H&M osloviť slávne mená ako Karl Lagerfeld, Balmain či naposledy Kenzo.
Stratégia módnych značiek prezentovať kolekcie s niekoľkomesačným predstihom zažila nečakaný zvrat a nabrala nové kontúry.
Koncept módnych prezentácií v duchu "pozri si a nakupuj hneď" nie je síce ojedinelý, ale značky s ním zatiaľ pracujú opatrne.
Svet nie je čiernobiely. A taký nebol ani svet stredajšieho uvedenia kolekcie známej parížskej značky Kenzo, ktorá sa spojila s odevnou korporáciou H&M.
Už niekoľko dní je známa ďalšia výnimočná módna kolaborácia so slávnym ateliérom, ktorá je určená pre masového zákazníka.