Súčasná generácia najmenšieho modelu japonskej prémiovej značky je na trhu už osem rokov. Nástupcu dostane najskôr v roku 2021. Pravdepodobne to už nebude hatchback a jazdiť bude na elektrinu.
Mazda 3 prichádza ešte emocionálnejším dizajnom ako kedykoľvek predtým.
Tesla je kráľovnou sveta elektromobilov. Lenže svoj náskok môže rýchlo stratiť. Súrne potrebuje nové modely, ktoré dokážu konkurovať lavíne prichádzajúcich súperov tradičných značiek. Jedným z nich má byť aj lacný elektrický hatchback.
Mercedes triedy A pokračuje v ťažení, ktorá začala predošlá generácia.
Vraj naftové motory končia? Nekončia.
Fiesta je stálicou mestského automobilového neba. Ford pripravil už 7. generáciu. Novinka má pred sebou ťažkú úlohu.
Kórejská automobilka sa ponorila do vôd, ktoré doteraz nepoznala. Model i30 dostal športovú verziu, ktorá sa postaví proti VW Golf GTI, Renaultu Mégane RS alebo Fordu Focus ST.
Ford rozširuje ponuku kompaktných modelov pre európsky trh. Okrem úspešnej Fiesty obohatí segment malých áut aj novým modelom Ka+. Zákazníkov osloví vnútorným priestorom a prijateľnou cenou.
V segmente C vládne nemilosrdná konkurencia. Koncom minulého roka sa do predaja dostala nová Astra a minulý týždeň zverejnil Renault ceny nového Méganu.
Rapid Spaceback dorazí na slovenský trh koncom októbra. Cena by mala byť rovnaká s klasickým Rapidom liftback.
Po prvej oficiálnej skici konceptu Q30 prichádza Infiniti s prvou fotografiou odhaľujúcou podobu jeho najvýznamnejšej frankfurtskej premiéry.
Druhá generácia Nissanu Note je opäť jasným minivanom, no Nissan hovorí o hatchbacku.