Pokles objemu predaja v Afrike, na Blízkom východe a vo východnej Európe bol horší, ako sa očakávalo.
Heineken sa stal terčom kritiky za pomalé tempo odchodu z Ruska.
Zmeny na najvyššej pozícii sa dejú po necelých piatich rokoch.
Tvárami netradičnej pivnej reklamy sú herci Bolek Polívka a jeho syn Vladimír.
Postavenie značiek v segmente FOOD bude posilňovať Radoslav Šufliarsky.
Firma dodala, že z predaja svojich aktív v Rusku nebude profitovať.
Spoločnosť chce napríklad využívať suroviny z trvalo udržateľných zdrojov, ochraňovať zdroje vody či znižovať plasty na obaloch.
Toto číslo predstavuje takmer desať percent všetkých pracovníkov firmy.
Druhý najväčší výrobca piva na svete počíta s pokračovaním rastu aj v tomto roku.
Slovenský trh s pivom sa výrazne zmenil. Vyrástla nová generácia dvadsať- až štyridsaťročných konzumentov, ktorá pije pivo inak ako ich rodičia.
Maďarskí poslanci chcú postaviť mimo zákona logo svetoznámeho holandského pivovaru.
Z postu šéfky Heineken Slovensko odchádza Holanďanka Door Plantenga. Na Slovensku som prežila krásne obdobie, hovorí.