Honda CR-V zaujala netradičným, avšak efektívnym riešením pohonu, priestorom v kabíne a dôrazom na kvalitu. Nie je však lacná.
Honda ešte nestihla poriadne prehovoriť na poli elektromobilov, zato už plánuje novú kariéru pre vodíkové autá.
Takéto hybridné SUV nemá žiadna iná automobilka. Kombinuje benzínový motorgenerátor s klasickým hardvérom pohonu oboch náprav. A funguje to perfektne.
V ponuke je len hybrid a testovaný plug-in hybrid. Výkon majú rovnaký - 135 kW. Plug-in hybrid zvládne na batériu až 80 kilometrov.
Divízia Honda Performance Development si vzala na mušku šiestu generáciu Hondy CR-V. Vzišiel z toho šialený špeciál.
Bolo len otázkou času, kedy sa po predstavení nového Civicu objaví aj ďalšia generácia CR-V.
Nové vodíkové SUV bude tak trochu aj klasickým elektromobilom. To preto, aby sa zbavilo závislosti od vodíkových staníc.
Honda mení vžité pravidlá klasických hybridov. Nová generácia SUV CR-V sa inovatívnym systémom i-MMD blíži skôr k technológii plug-in hybridov.
Prvé kolo nárazových testov je doslova oslavou SUV. Stretli s v ňom hybridná Honda CR-V, Mercedes-Benz triedy G a Seat Tarraco.
Piata generácia Hondy CR-V prišla o diesel. Ale strach z toho mať nemusíte.
Piata generácia Hondy CR-V je už síce na trhu, ale na povestnú čerešničku na torte sa ešte len čaká. Hybridná verzia CR-V je totiž iná ako ostatné elektrifikované SUV.
Nie je tajomstvom, že piata generácia Hondy CR-V, jedného z najpredávanejších SUV planéty, definitívne končí s naftovými motormi. Nahrádza ich nezvyčajnou hybridnou sústavou i-MMD. Podobá sa plug-in hybridom. Až na to, že ju nemožno dobíjať.
S piatou generáciou CR-V nás Honda poriadne naťahuje. Aspoň v Európe. V USA je už totiž dávno na trhu. Na starý kontinent sa však chystá až na jeseň. Teraz však automobilka prezrádza viac.
Honda nás s piatou generáciou CR-V poriadne naťahuje. V USA je už dávno na trhu a jej európska špecifikácia debutovala v podobe prototypu vlani vo Frankfurte.
Honda ukáže vo Frankfurte nad Mohanom prototyp piatej generácie európskehov CR-V. Jeho hlavné posolstvo? Japonské SUV už nepočíta s naftovým motorom. Dieselovú verziu nahradí elektromobil s predĺženým dojazdom.
Jedno z najúspešnejších SUV sveta prichádza v piatom vydaní. Má ponúknuť viacej miesta, komfortu, bezpečnosti a nižšiu spotrebu vďaka nástupu nového benzínového turbomotora.
Po troch rokoch podstúpilo jedno z najpopulárnejších SUV planéty veľkú modernizáciu. A Honda si dala záležať. Napokon po odchode Accordu z európskeho trhu hrá dnes aj rolu vlajkovej lode.
Konečne. Po premiére prototypu v Paríži predstavuje Honda definitívnu európsku verziu svojho vynoveného SUV. Zmien je viac, ako by sa mohlo zdať. K hlavným vychytávkam bude patriť naftové bi-turbo 1,6 i-DTEC a 9-stupňový automat.
Adaptívne tempomaty s radarom nie sú žiadnou novinkou. Ten od Hondy s označením i-ACC je však predsa len iný. Reaguje aj na situácie, keď vám niekto skríži jazdný pruh.
Honda chystá veľkú ofenzívu. V novom Jazze, HR-V a CR-V sa predstavia tri úplne nové agregáty rodiny Earth Dreams Technology. Asi najväčším šokom je nahradenie motora 2,2 i-DTEC menším agregátom 1,6 i-DTEC.