Mal to byť úspešný príbeh. Stal sa však pravý opak. Malá elektrická Honda sa lúči bez nástupcu.
Obrovské náklady na vývoj elektromobilov spájajú aj kedysi úhlavných nepriateľov.
Automobilový svet mieri k elektromobilite. Dokazuje to aj najnovšie kolo celosvetovej novinárskej ankety o najlepšie auto roka WCOTY 2021.
Bezpečnostné konzorcium Euro NCAP zverejnilo výsledky najväčšieho kola nárazových testov v tomto roku.
Honda je ďalšou automobilkou, ktorá v Európe kvôli prísnym ekologickým normám pozastaví predaj áut so spaľovacími motormi. A nebude s tým príliš otáľať.
Honda e má popri výnimočnom dizajne naozaj čo ponúknuť, no má aj svoje muchy a sebavedomo nastavenú cenu.
Prvá čisto elektrická Honda sa k nám dostáva vo dvoch úrovniach výbavy a s dvoma výkonmi. Ako každý elektromobil, ani ona nedokáže utajiť cenu drahých akumulátorov.
Z Hondy liezli informácie o jej prvom elektromobile ako z chlpatej deky. Až vo Frankfurte konečne „pustila perie“. Poznáme výkon, dojazd aj rozmery.
Prvá čisto elektrická Honda dostane viac displejov ako luxusné Audi, BMW, alebo Mercedes-Benz! celá "palubovka" je prakticky veľkou obrazovkou.
Honda chystá ostrú premiéru prvého elektromobilu. A tak Japonci prezrádzajú ďalšie podrobnosti.
Prvý elektromobil Hondy bude druhým sériovým autom na svete, vybaveným namiesto klasických spätných zrkadiel kamerami.
Malý elektrický hatchback mal premiéru v podobe prototypu v marci v Ženeve. Do predaja príde ešte tento rok s názvom Honda e.