Japonská automobilka nevylučuje návrat mestského elektrického hatchbacku Honda e.
Mal to byť úspešný príbeh. Stal sa však pravý opak. Malá elektrická Honda sa lúči bez nástupcu.
Obrovské náklady na vývoj elektromobilov spájajú aj kedysi úhlavných nepriateľov.
Automobilový svet mieri k elektromobilite. Dokazuje to aj najnovšie kolo celosvetovej novinárskej ankety o najlepšie auto roka WCOTY 2021.
Bezpečnostné konzorcium Euro NCAP zverejnilo výsledky najväčšieho kola nárazových testov v tomto roku.
Honda je ďalšou automobilkou, ktorá v Európe kvôli prísnym ekologickým normám pozastaví predaj áut so spaľovacími motormi. A nebude s tým príliš otáľať.
Honda e má popri výnimočnom dizajne naozaj čo ponúknuť, no má aj svoje muchy a sebavedomo nastavenú cenu.
Prvá čisto elektrická Honda sa k nám dostáva vo dvoch úrovniach výbavy a s dvoma výkonmi. Ako každý elektromobil, ani ona nedokáže utajiť cenu drahých akumulátorov.
Z Hondy liezli informácie o jej prvom elektromobile ako z chlpatej deky. Až vo Frankfurte konečne „pustila perie“. Poznáme výkon, dojazd aj rozmery.
Prvá čisto elektrická Honda dostane viac displejov ako luxusné Audi, BMW, alebo Mercedes-Benz! celá "palubovka" je prakticky veľkou obrazovkou.
Honda chystá ostrú premiéru prvého elektromobilu. A tak Japonci prezrádzajú ďalšie podrobnosti.
Prvý elektromobil Hondy bude druhým sériovým autom na svete, vybaveným namiesto klasických spätných zrkadiel kamerami.
Malý elektrický hatchback mal premiéru v podobe prototypu v marci v Ženeve. Do predaja príde ešte tento rok s názvom Honda e.