V cene novej Dacie Sandero si môžte dopriať aj kvalitné značkové autá. Dokonca SUV či roadster.
Honda ukázala jedenástu generáciu Civicu. Najprv v podobe sedan. Je skôr evolúciou, než zásadnou zmenou.
Japonská značka sa pustila do elektrifikácie vo veľkom štýle. Ďalším na rade je crossover HR-V.
Honda má v USA a Kanade kuriózny problém. Niektoré modely nedokážu vyhriať kabínu. Nepomohla ani "zvolávačka".
To, čo neprešlo v moderných elektromobiloch, by sa mohlo podariť aspoň vo svete motoriek.
Honda konečne ukázala tretiu generáciu crossoveru HR-V. Na trh sa však dostane až koncom roka.
Ešte tento mesiac ukáže Honda tretiu generáciu crossoveru HR-V. Po prvej snímke exteriéru nás necháva nahliadnuť do kabíny.
Tretia generácia crossoveru HR-V je za rohom. Prestaví sa už vo februári.
Dôvodom je meškanie dodávok dielcov súvisiace s pandémiou ochorenia Covid-19.
Honda je ďalšou automobilkou, ktorá v Európe kvôli prísnym ekologickým normám pozastaví predaj áut so spaľovacími motormi. A nebude s tým príliš otáľať.
Nedajte sa nachytať. To je jedenásta generácia Hondy Civic. Pozeráme sa na prototyp.
S autopilotmi to dnes nevyzerá rúžovo. Automobilky priznávajú, že problém je komplexnejší, ako predpokladali.
Nemecká sieť technických kontrol aj napriek koronakríze vydala "vysvedčenie" 228 modelom áut. Hviezdil Mercedes, Dacia prepadla.
Nestáva sa často, aby automobilky otvorenie kritizovali zámery vlád. Honda, i keď diplomaticky, si na to trúfla.
Honda e má popri výnimočnom dizajne naozaj čo ponúknuť, no má aj svoje muchy a sebavedomo nastavenú cenu.
Stajne Red Bull a Alpha Tauri si budú musieť nájsť novú technickú podporu.
Nová generácia Jazzu prešla v Európe na hybridný pohon. S tým súvisí aj cena, pri ktorej sa vám zahmlí pred očami. Jazz je však stále výrazne lacnejší ako čisté elektromobily.
Už na budúci rok by sa mala predstaviť nová generácia crossoveru Honda HR-V. Vychádzať bude z nového Jazzu. To znamená prechod na hybridnú technológiu.
Nový typ airbagu Hondy využíva až tri nafukovacie komory. Táto konštrukcia zabraňuje skĺznutiu hlavy z bezpečnostného vankúša.
Prvá čisto elektrická Honda sa k nám dostáva vo dvoch úrovniach výbavy a s dvoma výkonmi. Ako každý elektromobil, ani ona nedokáže utajiť cenu drahých akumulátorov.