V kurze sú dnes moderné asistenčné systémy. Na airbagy akoby sa zabudlo. Honda si však myslí, že je na nich čo zlepšiť.
Prvá čisto elektrická Honda dostane viac displejov ako luxusné Audi, BMW, alebo Mercedes-Benz! celá "palubovka" je prakticky veľkou obrazovkou.
Japonská Honda je opäť v Guinnessovej knihe rekordov. Vďaka kosačke, ktorá jazdí takmer ako Bugatti. To ale nevie kosiť trávnik.
Honda chystá ostrú premiéru prvého elektromobilu. A tak Japonci prezrádzajú ďalšie podrobnosti.
Prvý elektromobil Hondy bude druhým sériovým autom na svete, vybaveným namiesto klasických spätných zrkadiel kamerami.
Malý elektrický hatchback mal premiéru v podobe prototypu v marci v Ženeve. Do predaja príde ešte tento rok s názvom Honda e.
Dva roky starý koncept mestského elektromobilu Urban EV doviedla Honda do sériovej podoby. Ukáže ho v Ženeve.
Japonská automobilka Honda do roku 2021 zatvorí svoj závod na západe Anglicka. Rozhodnutie spôsobí zánik najmenej 3 500 pracovných miest.
Honda finišuje so svojím prvým elektromobilom. Na displejoch nešetriť nebude. Vyzerá to tak, že zastúpia aj funkciu spätných zrkadiel.
Piata generácia Hondy CR-V prišla o diesel. Ale strach z toho mať nemusíte.
Japonská Honda definitívne potvrdila, že svoj prvý sériový elektromobil predstaví na marcovom autosalóne v Ženeve.
Nemecká spoločnosť TÜV vyselektovala z údajov o kontrolách 8,8 milióna áut tie najmenej poruchové SUV. Šéfujú im Audi a Mercedes-Benz
Reinkarnované menšie SUV Hondy podstúpilo po štyroch rokoch výroby modernizáciu. Je elegantnejšie, bezpečnejšie a výrazne tichšie. Z ponuky však na čas vypadol naftový motor. Vráti sa až na jar 2019. A ponuku obohatí aj verzia Sport s turbomotorom.
Nedávno omladený crossover Honda HR-V prichádza v sľúbenej verzii Sport. A nejde len o retuše. Pod kapotou pradie preplňovaný štvorvalec.
Koncept mestského elektromobilu, ktorý ukázala Honda vlani vo Frankfurte, zreje do sériovej výroby. Predprodukčné prototypy už jazdia.
Piata generácia Hondy CR-V je už síce na trhu, ale na povestnú čerešničku na torte sa ešte len čaká. Hybridná verzia CR-V je totiž iná ako ostatné elektrifikované SUV.
Až 40 % všetkých dopravných nehôd vznikne na križovatkách. Japonská Honda s tým chce skoncovať. V meste Maryswille nasadí do prevádzky flotilu dvesto špeciálne vybavených vozidiel. To ale nestačí.
Nie je tajomstvom, že piata generácia Hondy CR-V, jedného z najpredávanejších SUV planéty, definitívne končí s naftovými motormi. Nahrádza ich nezvyčajnou hybridnou sústavou i-MMD. Podobá sa plug-in hybridom. Až na to, že ju nemožno dobíjať.
Reinkarnovaná Honda NSX šokovala svet už pred dvoma rokmi. Jej 6-valec a trojica elektromotorov zabezpečili tomuto superšportu šprint na stovku za 3,3 sekundy. A teraz bude japonská ekologická raketa ešte rýchlejšia.
Naftový motor a Honda Civic? Aké skvelé spojenie.