Naftový motor a Honda Civic? Aké skvelé spojenie.
Japonský crossover možno považovať za celosvetovo úspešný model, a preto si po troch rokoch od uvedenia na trh zaslúži modernizáciu. Tá mu dodá elegantnejší vzhľad a rozšíri ponuku motorov o preplňovaný 1,5-litrový agregát VTEC TURBO.
Honda nafte príliš nefandí. O dieselový motor príde zakrátko aj jej populárne CR-V. Civic je však výnimkou. Nielenže dostal nedávno nový naftový agregát 1,6 i-DTEC, ale teraz k nemu automobilka pridá po prvýkrát v histórii automatickú prevodovku.
S piatou generáciou CR-V nás Honda poriadne naťahuje. Aspoň v Európe. V USA je už totiž dávno na trhu. Na starý kontinent sa však chystá až na jeseň. Teraz však automobilka prezrádza viac.
Tretiu generáciu hybridného Insightu predstavila Honda v podobe konceptu už v januári v Detroite. No s minimom informácií. Až teraz sa tak dozvedáme detaily o jej rafinovanom pohone i-MMD s dvojicou elektromotorov a benzínovým 4-valcom.
Honda už dávnejšie ohlásila elektrickú ofenzívu. Prvý čistý elektromobil mal prísť v roku 2019. Nakoniec sa tak však stane ešte skôr. Zamieri len do Číny a s logom, ktoré nepoznáme.
Legenda sedemdesiatych rokov sa nevzdáva. Fascinuje rovnako ako pred pol storočím. A dnes je v kondícii ako nikdy predtým. „Japonská opica“ prináša moderné zavesenie, zadné tlmiče, digitálny prístrojový panel či LED svetlá.
Honda Jazz si už roky drží v triede subkompaktov špecifické postavenie. Má geniálnu variabilitu, vzhľad futuristického mini MPV a teraz aj nový, výkonnejší motor s objemom 1,5 litra. Eufória vás však prejde pri pohľade do cenníka.
Honda nás s piatou generáciou CR-V poriadne naťahuje. V USA je už dávno na trhu a jej európska špecifikácia debutovala v podobe prototypu vlani vo Frankfurte.
Zvolávacie akcie automobiliek sa netýkajú len problémových emisií výfukových plynov. Chybné časti vozidiel môžu ohrozovať zdravie posádky.
Na autosalóne v Detroite predstaví Honda koncept tretej generácie hybridného modelu Insight. Naznačuje, že novinka bude väčšia a praktickejšia ako predtým. Predaj odštartuje v roku 2019.
Nový jazdný simulátor Hondy nebude slúžiť na zábavu. Pomôže urýchliť vývoj. A bude dokonalejší ako podobné zariadenia v letectve.
Japonská automobilka sa u protinožcov odhodlala na čosi nevídané. Majiteľom poskytla sedemročnú záruku, a to bez obmedzenia kilometrov.
Táto nenápadná motorka dosiahla čosi, čo sa ešte žiadnemu dopravnému prostriedku nepodarilo. Počtom sto miliónov vyrobených kusov pokorila všetko, čo má kolesá.
Honda ukázala vo Frankfurte sympatický koncept mestského elektromobilu. A nejde o výstrel do tmy. Sériová verzia dorazí na trh už v roku 2019.
Na nadchádzajúcom autosalóne v Tokiu ukáže Honda štúdiu športového elektromobilu. Nadviaže na mestský koncept Urban EV z Frankfurtu.
Honda ukáže vo Frankfurte nad Mohanom prototyp piatej generácie európskehov CR-V. Jeho hlavné posolstvo? Japonské SUV už nepočíta s naftovým motorom. Dieselovú verziu nahradí elektromobil s predĺženým dojazdom.
Na budúci rok v marci Honda rozšíri ponuku pohonných jednotiek pre model Civic. K zážihovým agregátom pribudne vznetový motor 1,6 i-DTEC, ktorý by mal na sto kilometrov jazdy spotrebovať len 3,7 litra nafty.
Na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom predstaví Honda facelift tretej generácie modelu Jazz. Najzásadnejšou novinkou bude rozšírenie ponuky pohonných jednotiek o atmosférický motor i-VTEC s objemom 1,5 litra.
Od crossoverov zákazníci očakávajú nápaditý dizajn, dostatok priestoru pre cestujúcich aj batožinu a pripravenosť prekonávať nástrahy mestskej premávky. Honda sa v konkurenciou nabitej triede snaží presadiť modelom HR-V. A rozhodne nie je bez šancí.