Po modernizácii modelového radu A3 prichádza Audi s čerešničkou na torte.
Budúci rok by malo Alpine predstaviť elektrický hothatch na báze novodobého Renaultu R5. Bude to poriadna raketa.
Polo GTI jazdí s vyše dvestokoňovým motorom dynamicky, zostáva pritom komfortné a cenu má rozumnú. Len spotreba je o niečo vyššia.
Obe karosárske verzie – Sportback aj Sedan – dostali len mierne dizajnové úpravy, no maximálna rýchlosť sa zvýšila až na 300 km/h.
Osemstupňový automat ostrému hothatchu vyložene svedčí. Spotrebu síce asi budete mať dvojcifernú, ale ani v najmenšom to tomuto autu nebudete vyčítať.
Pri kompaktných modeloch sa športová jazda a vzhľad spájajú s karosériou hatchback. Nemecká prémiová značka však túto podkategóriu rozširuje o pojem „hot sedan“.
K športovému autu patrí poctivá manuálna prevodovka. Tá v ponuke ostrého Hyundaia ostáva, ale po novom si na svoje prídu aj záujemcovia o tú automatickú.
Hyundai i30 N je každodenným autom s platnou vstupenkou na okruh.
Nie je to tak dávno, čo bola akcelerácia na stovku pod päť sekúnd doménou superšportov. Dnes to zvládnu aj niektoré rodinné hatchbacky. Toto je 10 najlepších šprintérov.
Nový hatchback Suzuki, ktorý to má namierené rovno proti Škode Fabia či Volkswagenu Polo dorazí na náš trh až v lete, zato v Indii sa už prezentuje v podobe hothatchu s prívlastkom RS. Továrenskému tuningu sekunduje ale len 115 koní.
Hlavnou hviezdou Peugeotu na autosalóne vo Frankfurte bude nepochybne novučičký Peugeot 308. No ako pikantné korenie pridá francúzsky lev aj koncept poriadne nabrúsenej verzie 308 R.
Technológia zo špeciálu Toyota TS030 s dvojicou elektromotorov, urobí z malého Yarisu poriadne nabrúsený hybridný hot-hatch. Predstaví sa ako koncept.
Kia pro_cee'd GT a cee'd GT si to chcú rozdať s Golfom GTI. Stovku zvládnu za 7,7 sekundy.