Hybridom sa nevyhne žiadna automobilka pôsobiaca v Európe. Peugeot nie je výnimkou.
Honda cenami zákazníkom nikdy nepodliezala. Platiť to bude aj novom Jazze.
Novinka má za cieľ vyhovieť automobilovej situácií na európskom trhu. Zákazníci prahnú po SUV a po crossoveroch a hybrid sa vyrovná s prísnymi emisnými normami.
Automobilovému svetu začínajú vládnuť hybridy.
Nová generácia Jazzu mala premiéru už vlani na autosalóne v Tokiu. Lenže jej nový hybridný pohon e:HEV ostal zahalený tajomstvom.
Lancia sa vysmieva predajom ostatných talianskych značiek.
Dopyt po elektrických a hybridných automobiloch v Nemecku stúpa
Ani Subaru sa nevyhne masívnej elektrifikácii. Do roku 2030 použije hybridný alebo elektrický pohon minimálne 40 % portfólia značky.
Nové hybridy Renaultu dostali odlišnú techniku. Kým Clio E-Tech bude klasickým hybridom, väčší Captur umožní aj pripojenie do zásuvky.
Ikonické Porsche 911 sa elektrifikácii doteraz úspešne vyhýbalo. Lenže nové emisné normy si vyžiadajú zmenu.
Nový Mercedes GLE Coupé sme vyskúšali v rakúskych Alpách.
Štát spúšťa ďalšie kolo dotácií na elektrické a plug-in hybridné autá.
V Sant Agate vzali vývoj prvého hybridu ako veľkú príležitosť. Výsledkom je najsilnejšie „lambo“ všetkých čias. Hybridný systém sa pritom zaobíde bez klasickej batérie.
Kde sú tie časy, keď Peugeot montoval pod kapoty svojich áut benzínové a naftové 6-valce. Emisné normy im dali stop. Riešenie tu však je. Nový plug-in hybrid má až 220 kW.
Keď sa rozhodnete pre kúpu najpredávanejšieho auta na svete, možno si budete pripadať tuctovo. Keď sa však odveziete vo výkonnejšej hybridnej Corolle kombi, pocitu výnimočnosti neuniknete.
Hybridné pohony sa javia ako blízka budúcnosť automobilov. S naftou ich však spája len málokto.
Hybridný Outlander dostal batérie s väčšou kapacitou.
V minulom roku vyviezli z Európskej únie elektromobily a hybridné elektromobily v hodnote 4,7 miliardy eur.
Trojčatá kórejskej značky dostanú prvú modernizáciu. Hoci sú na trhu len od roku 2016, vývoj v elektromobilite napreduje, a preto nesmú zaostávať za konkurenciou.
Súčasná generácia najmenšieho modelu japonskej prémiovej značky je na trhu už osem rokov. Nástupcu dostane najskôr v roku 2021. Pravdepodobne to už nebude hatchback a jazdiť bude na elektrinu.