Kona nás prekvapila veľkým vnútorným priestorom a slušným jazdným komfortom. Netreba však na ňu hľadieť ako na športové auto.
Elektrický crossover Hyundai Kona prichádza ani nie rok po premiére vo verzii N Line. Viac výkonu ale nečakajte.
Druhá generácia elektrickej Kony si polepšila najmä v priestore. Technika sa však príliš nemenila. Cieľom bolo totiž udržať pri živote lacnejšiu alternatívu k Ioniqom.
Pri novej Kone obrátil Hyundai vývoj naruby. Prednosť dostal elektromobil, až z neho vznikol hybrid.
Hoci sa nová Kona predstaví až o mesiac, automobilka opäť odhaľuje viac. A už vlastne ani niet čo skrývať.
Základom druhej generácie bude čisto elektrická verzia. Od nej odvodili tú hybridnú, aj športovo ladenú N Line.
Najväčšie obavy majú potenciálni záujemcovia o elektromobily z dojazdu. Malá batéria je tak doslova strašiakom. Lenže kapacita nie je všetko.
Hyundai Kona nás príjemne prekvapil kultivovanosťou a pružnosťou motora. Škoda len, že na zadných sedadlách neponúka viac miesta.
Britskí motoristi hodnotili svoje autá. Najspokojnejší sú s kórejskými a japonskými značkami. No bodovala aj Škoda.
Najnovšou hviezdou modelového radu Kona je síce „plnokrvné“ ostré SUV Kona N, no aj ostatné verzie prešli rozsiahlou modernizáciou.
Po hatchbackoch i30 a i20 prichádza ďalší model Hyundaia s prívlastkom „N“. A ako inak, je z kategórie SUV.
Hyundai nenechá na konkurencii suchú ani jedinú nitku. Použije prevodovku ako v Porsche.
Po Hyundai i30 N a i20 N privedie kórejská automobilka na svet aj svoje prvé ostré SUV.
Najnovší test organizácie Green NCAP ukázal to, čo vie každý. Naftové autá sú úspornejšie .
Rodina ostrých Hyundaiov sa po prvýkrát rozrastie o SUV. Nejde len o hru.
Elektrický crossover Hyundaiu prekonal všetky pôvodné očakávania automobilky.
Zvolávacia akcia sa dotkne elektrickej verzie Hyundaiu Kona. Výnimkou majú byť len exempláre vyrobené v českých Nošoviciach.
Po Kii Stonic sa s modernizáciou hlási sesterský Hyundai Kona.
Nie je to tak dávno, čo bol svet fascinovaný nízkou spotrebou naftových áut a ich neuveriteľným dojazdom. Teraz ale „fičí“ celkom iný druh energie.
Po benzínovej a čisto elektrickej Kone predstavuje Hyundai novú hybridnú verziu. Techniku si požičala z hybridného Ioniqu. Výrobca sľubuje spotrebu len 3,9 litra benzínu.