Po premiére v USA prichádza vynovený Tucson aj do Európy. Modernizované SUV prináša radikálne prepracovaný dizajn, úplne novú palubnú dosku a tiež celkom nové naftové motory. Vrátane štvorvalca 2,0 CRDi s mild-hybridnou sústavou.
Vynovený Tucson síce debutoval už v apríli na motoršou v New Yorku, no až teraz prezrádza viac o európskej špecifikácii. Ako sa dalo čakať, dostane naftový motor 2,0 CRDi vybavený mild-hybridnou technológiou. Spotrebu má znížiť o sedem percent.
Nový Tucson robí Hyundaiu radosť. Jeho predaje stúpajú kontinuálne od uvedenia na trh. No nespí na vavrínoch. Už po dvoch rokoch dostal retuše exteriéru, lepšiu konektivitu a celkom nový naftový motor 1,6 CRDi.
V Európe začínajú opäť vládnuť benzínové motory. Agregáty s nízkym krútiacim momentom alebo objemom sa dostávajú aj do veľkých SUV.
Obľúbenosť SUV na Slovensku neustále narastá a preto sme neváhali a aj prostredníctvom videa sme otestovali najsilnejšiu verziu naftového vozidla Hyundai Tucson.
Znižovanie objemov, pridávanie turba, benzínové motory a ekológia sa tlačia aj do segmentu SUV vozidiel. A pritom tieto autá sú v priamom rozpore s dobrými vzťahmi s prírodou.
Popularita vozidiel SUV rastie. Tento segment však nepatrí medzi najlacnejšie, a preto sa kórejskí rivali Kia a Hyundai rozhodli ponúkať plnohodnotné SUV za prijateľné ceny.
Hyundai Tucson prichádza vo veľkom štýle po odmlke jednej generácie. Teda len názov.
V poslednej sérii nárazových skúšok sa zišli v laboratóriách Euro NCAP tri úplne odlišné vozidlá. Jedno SUV, jeden roadster a jedno mestské mini. Na päť hviezdičiek stačil len Hyundai Tucson. Mazda MX-5 a Opel Karl o jednu prišli. Zvlášť výsledky Opelu príliš nepotešili.
Nástupca Hyundaiu ix35 sa vráti k názvu Tucson. Skrýva sa z ním úplne nové a podstatne modernejšie SUV. Svetovú premiéru absolvuje v Ženeve.
Na autosalóne v Ženeve predstaví Hyundai novú generáciu stredne veľkého SUV ix35. Prekvapením je návrat k označeniu Tucson.