Divízia Hyundai Mobis sa na CES v Las Vegas pochválila unikátnou technológiou natáčania kolies.
Interiér autobusu pripomína kabínu tých najluxusnejších biznis-lietadiel.
Základom druhej generácie bude čisto elektrická verzia. Od nej odvodili tú hybridnú, aj športovo ladenú N Line.
Ako zlomiť odpor vyznávačov športovej klasiky k elektrickému pohonu? Hyundai im chce dopriať autentické vzrušenie z radenia rýchlosti.
Toto sa často nestáva.
Najzaujímavejšie auto roka má slovenské ceny. Elektrickým škodovkám dá poriadne zabrať.
Prečo by automobilka navrhovala dokonalé mesto? Je to jednoduchšie, ako navrhnúť dokonalého autopilota.
Nezávislé ilustrácie vytvorené na základe snímok prototypov naznačujú veľkú zmenu.
Kým tradičné mainstreamové značky to už v segmente vyššej strednej triedy v podstate vzdali, kórejský Hyundai nie.
Z Ruska odchádza jedna veľká zahraničná automobilka za druhou. Sme zvedaví, kto posledný "zhasne svetlo".
Stačí vám obyčajný USB kábel a zmocniť sa môžete státisícov Hyundaiov predaných v USA.
Po 47 vodíkových kamiónoch Hyundai Xcient, ktoré sú už v prevádzke vo Švajčiarsku, sa rozšíri flotila týchto ekologických úžitkových vozidiel aj do Nemecka.
Prémiová divízia Hyundaia sa rozhodla, že na konkurencii nenechá suchú ani jednu nitku. Dôkazom je vlajková loď G90.
Elektrické dvojičky Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6 majú kuriózny problém. Týka sa viac ako 100 000 exemplárov.
Kým Kia už má svoj brutálny elektromobil EV6 GT, Hyundai sa na príchod elektrickej šelmy ešte len chystá.
Kórejská automobilka napreduje vo vývoji elektromobility rovnako ako vodíkového pohonu. Navyše dokáže udávať trend aj na poli dizajnu.
Nielen Volkswagen sa snaží vyvinúť cenovo dostupný elektromobil. Podobný plán oznámil pre Európu aj Hyundai.
Snímky z dronov ukazujú kolaps automobilového trhu a výroby v Rusku.
Ioniq 6 má elektrický dojazd vyše 600 kilometrov a takmer trojmetrový rázvor.
Hyundai rozšíri ponuku elektromobilov o druhý model na platforme E-GMP.