Záujem o malé crossovery rastie a s ním aj konkurencia. Hyundai ku Kone aktuálne pridáva dostupnejší model Bayon.
Prísada AdBlue do naftových motorov môže na trhu dočasne chýbať. Našťastie ju stačí dopĺňať raz za niekoľko tisíc kilometrov.
Autonómne autá budú potrebovať v budúcnosti komunikovať s okolím. Patent Hyundaiu ukazuje ako by to mohlo fungovať.
Miniletiská, označované ako "vertiporty", chce Hyundai budovať spolu so spoločnosťou Urban Air Port.
Hyundai Kona nás príjemne prekvapil kultivovanosťou a pružnosťou motora. Škoda len, že na zadných sedadlách neponúka viac miesta.
Po tom, čo sa Hyundaiu podarilo stvoriť neviditeľné „anjelské“ svetlá, chce podobnú revolúciu aj v interiéri.
Rodina elektromobilov Ioniq sa rozrastie o ďalšie modely. Okrem kupé dorazí aj praktické rodinné SUV.
Aj Hyundai plánuje čisto elektrickú budúcnosť. Podobne ako mnoho konkurentov.
Na čo všetko slúži internet v malom aute? Zisťovali sme to s novým Hyundaiom i20. Zároveň sme sa pozreli, ako veľmi sa nová i20 líši od tej predchádzajúcej.
V testovanom aute nás po všetkých stránkach príjemne prekvapil najmä atmosférický motor bez turba. ten už len tak ľahko inde nenájdete.
Britskí motoristi hodnotili svoje autá. Najspokojnejší sú s kórejskými a japonskými značkami. No bodovala aj Škoda.
Hyundai to s konkurovaním emkovým „bavorákom“ myslí smrteľne vážne.
Elantru už síce Hyundai dávnejšie stiahol z európskeho trhu, no za Atlantikom „seká“ kariéru vo veľkom štýle.
Malý crossover Bayon predstavil Hyundai už v marci, no až dnes poznáme spotrebu či slovenské ceny.
Hyundai by chcel svoje aerotaxi uviesť do prevádzky najneskôr v roku 2028.
Modernizovaný Hyundai i30 vyzerá dobre a prišiel so žatvou zaujímavej techniky.
Najnovšou hviezdou modelového radu Kona je síce „plnokrvné“ ostré SUV Kona N, no aj ostatné verzie prešli rozsiahlou modernizáciou.
Počas prezentácie Ioniqu 5 v USA padli informácie o ďalších pripravovaných elektromobiloch Hyundaia. Príde sedan Ioniq 6 a veľké SUV Ioniq 7.
Hyundai i20 nás prekvapil kultivovaným trojvalcom, dobrou spotrebou a vnútorným priestorom. Asistenčné systémy by sa však mohli o niečo menej starať do riadenia.
Ioniq 5 štartuje na cene 41 390 eur, avšak už v základe má pomerne silnú výbavu a batériu s kapacitou 58 kWh alebo výkonnejšiu s kapacitou 72,6 kWh.