Mediaklik si vo svojej kategórii webov pripísal ďalší úspech.
Prezidentské voľby v marci priniesli väčšine webov nárast návštevnosti.
Mediaklik si vo svojej kategórii webov pripísal aj vo februári úspech.
Február priniesol pokles návštevnosti internetových portálov.
Rok 2023 priniesol prekvapivý nárast výdavkov do online reklamy.
Januárový rebríček webov priniesol nárast návštevnosti, posilnili televízne portály.
Decembrový rebríček priniesol poklesy návštevnosti všetkých webov v prvej desiatke.
Novembrový rebríček najnavštevovanejších slovenských webov priniesol najväčšie zmeny v druhej desiatke.
Októbrový rebríček najnavštevovanejších slovenských webov priniesol najväčšie zmeny v druhej desiatke.
Septembrové poradie najnavštevovanejších slovenských webov sa výrazne premiešalo.
Noví lídri rebríčka webov aj prevádzkovateľov si potvrdili prvenstvo.
Prechod IABmonitora na novú metodiku je spojený aj s ďalšími novinkami.
Poradie najnavštevovanejších webov sa v júli výrazne premiešalo, nový líder prevádzkovateľov si potvrdil pozíciu.
Poradie najnavštevovanejších webov sa v júni opäť premiešalo.
V máji sa návštevnosť slovenských webov zvýšila, polepšili si všetky v prvej desiatke.
Na konto si pripísal nový rekord v počte zobrazení.
V apríli sa návštevnosť slovenských webov znížila, viaceré klesli o desiatky percent.
V prvý jarný mesiac si weby polepšili, niektoré aj o desiatky percent.
Mediaklik.sk pokračuje tento rok v sérii rekordov.