Nová generácia Apple CarPlay umožní ovládať mnohé funkcie vozidla priamo cez rozhranie Apple. Pôjde o klímu, jazdné asistenty, ale napríklad aj parkovacie kamery.
Nová funkcia infotainmentu vo vozidle slúži k zvýšeniu bezpečnosti na železničných priecestiach. Dá sa stiahnuť pre väčšinu súčasných modelov.
Úplne nová generácia Apple CarPlay by mala integrovať aj prístrojový štít, prenikla by "do všetkých obrazoviek" vozidiel.
Na túto vec nemyslel asi nikto. Interferencie v elektromobiloch majú negatívny vplyv na rádio so strednými vlnami (AM). Ich eliminácia bude stáť automobilky miliardy.
Nový infotainment pripravený pre novú generáciu elektromobilov koncernu Stellantis mal premiéru v Las Vegas.
Prílišná snaha o inovácie môže byť občas kontraproduktívna. Teraz sa k nej priznáva Volkswagen.
Dotykové obrazovky rozdeľujú vodičov do dvoch skupín. Na tých , ktorí ich milujú a na tých, ktorí ich nenávidia. A tieto autá tiež.
Na akcii WWDC 2022 predstavil Apple novú generáciu platformy CarPlay. Zďaleka nejde len o aktualizáciu.
Zábava a konektivita hrajú vo svete áut stále väčšiu rolu. Preto sa švédske Volvo obrátilo na hernú spoločnosť Epic Games.
Tesla oznámila tento rok už 11 zvolávacích akcií. Tá najnovšia má súvis s dotykovým displejom.
Systém Audi Holoride má preniesť posádku do minulosti či budúcnosti. Samozrejme, len tú na zadných sedadlách.
VW Golf ôsmej generácie mal byť softvérovou revolúciou. No práve tá mu spôsobila najväčšie problémy. Teraz dôjde na nápravu.
Britská spoločnosť The Compensation Experts otestovala informačno-zábavné systémy.
Ford si nechal patentovať užívateľské rozhranie pre interakciu medzi multimediálnym systémom auta a reklamnými pútačmi.
Ruský AvtoVaz rozhodne nie je priekopníkom v technológiách. Nové Lady však vyzbrojí moderným informačno-zábavným systémom.
Nové alebo modernizované modely Kie vrátane Sorenta, Stonicu či Nira prichádzajú s novou generáciou infotainmentom UVO Connect.
Ako je možné, že autá sú stále bezpečnejšie, no fatálnych dopravných nehôd pribúda?
Nová elektrická vlajková loď zo Stuttgartu, limuzína EQS, predstaví ďalšiu evolúciu rozhrania MBUX.
Tento precedens môže mať ďalekosiahle následky. Používanie dotykových obrazoviek dal totiž na úroveň mobilov v ruke.
Ovládanie funkcií cez dotykové obrazovky nemusí byť za volantom práve bezpečné. A presne na to sa pozrel britský magazín What Car?.