Je to jedna z najväčších investícií na Slovensku.
Pôjde o najmodernejšiu fabriku na výrobu batérií pre elektromobily, ktorá bude spĺňať najprísnejšie ekologické štandardy.
Ide o veľkú baterkáreň v Šuranoch.
Slovensko sa spustením výroby vo Voderadoch stáva po Švédsku, Nórsku, Nemecku a Francúzsku piatou európskou krajinou, ktorá dokáže vyrábať certifikované batériové články s európskym know-how.
Firma si chce vychovať vlastných špičkových odborníkov.
Slovenská vláda sľúbila v šurianskom priemyselnom parku v okrese Nové Zámky investorom dotácie.
Mal tu byť Volkswagen, nakoniec u nás zakotvia Číňania.
Výstavba továrne by mala začať v roku 2024.
Spolupráca otvára nové možnosti pre inovácie v priemysle blízkej budúcnosti.
Táto spolupráca medzi globálnym batériovým konglomerátom a európskym startupom znamená pre celý batériový priemysel v Európe nový míľnik, vyhlásil InoBat.
InoBat oznámil ďalšie strategické partnerstvo - tentokrát s americkou divíziou čínskej spoločnosti Hefei Gotion High-Tech Power Energy.
Po viac ako roku dal o sebe opäť vedieť batériový startup so slovenským pozadím.
InoBat predstavil už celú sériu veľmi ambicióznych zámerov. Chce stavať hneď niekoľko "baterkární".
Britský projekt batériovej gigafabriky Britishvolt má problémy. Diskutuje vraj o predaji svojho závodu.
Cieľom partnerstva je stavba gigafabriky v strednej a juhovýchodnej Európe, a to v rámci globálnej platformy InoBat v Európe, USA a Indii.
Slovenská spoločnosť InoBat Auto získala ďalšieho investora, americkú spoločnosť Ideanomics Mobility.
Spolupráca bude v úvode zameraná na spoločný rozvoj výskumno-vývojových praktík.
Spoločnosť InoBat podpísala kontrakt na dodávku prvej linky na výrobu batérií.
Ťažiarenský gigant Rio Tinto investuje do slovenského InoBatu. Zdroje budú primárne smerovať do prestavby R&D centra a pilotnej linky vo Voderadoch.
Pôjde o batérie z elektromobilov, elektrokolobežiek, skútrov, notebookov či mobilných telefónov.