Najhodnotnejšou automobilovou značkou je Toyota (64,5 miliardy dolárov) a v prvej desiatke si medziročne najviac polepšilo Porsche - až o 20 percent.
K desiatim značkám, ktorých hodnota sa medziročne zvýšila najviac, patria takmer bezvýhradne tie, spájané s online zábavou a nástrojmi pre online prácu.
Tohtoročný rebríček hodnoty značiek podľa agentúry Interbrand priniesol prekvapivé zmeny. Skokanmi sú Porsche, Kia či Land Rover. Naopak, nedarilo sa Tesle.
Podľa najnovšej štúdie firmy Interbrand zaoberajúcej sa prieskumom trhu je aktuálna hodnota značky Apple 178 miliárd dolárov, čo je o 5 percent viac ako vlani.
Huawei sa dokázal presadiť aj v silnej konkurencii. Ako prvá čínska firma sa zaradil aj do zoznamu najhodnotnejších značiek sveta.
Konzultačná spoločnosť Interbrand odhaduje hodnotu značky Toyota na 35,3 miliardy dolárov. Je tak jednotkou medzi automobilkami.