Koalícia chystá vlastné prieskumy preferencií a verejnej mienky, agentúry by chceli licencovať. Čo na to hovoria odborníci?
Prvé kolo zamiešalo kartami pred finále.
Banky sa zaradili medzi top tri sektory, s ktorými sú ľudia na Slovensku najspokojnejší.
Prieskum agentúry Ipsos pre Pravdu ukázal, PS už menšie strany nevysáva. Blok jeho partnerov rastie, ide o Demokratov a SaS. Pomaly sa začína prejavovať aj efekt obavy o prepad hlasu.
Odpovede na tieto otázky zisťovala agentúra Ipsos.
Do parlamentu by sa dostalo deväť strán, ale vytvoriť z nich funkčnú koalíciu bude náročné. Na voľby by prišlo 66 percent oslovených ľudí.
IGOR DANIŠ: Rozdrobenosť, pyšnosť a nevôľa k spolupráci bude viesť v predvolebnej kampani ešte k väčšiemu vyhrocovaniu. Lídri strán nebudú mať inú možnosť.
Voliči Smeru sú o svojej voľbe presvedčení, zatiaľ čo voliči Hlasu sú stále nerozhodnutí. Často u nich býva druhou voľbou práve Smer.
Takmer polovica slovenských vodičov venuje počas jazdy málo pozornosti ostatným účastníkom premávky. O sebe má však dobrú mienku väčšina.
Vyplýva to z výsledkov prieskumu tlačovej agentúry Reuters a inštitútu Ipsos.