Väčšina áut pre telesne hendikepovaných vzniká úpravou už existujúcich modelov. Slávny britský dizajnér Ian Callum na to išiel celkom naopak.
Jaguar už o niekoľko týždňov ukončí výrobu modelov XE , XF a F-Type.
V závode pracuje zhruba 5 000 pracovníkov a týždenne schádza z výrobných liniek až 3 000 vozidiel.
Obyvatelia San Franciska začínajú byť frustrovaní zo samoriadiacich áut. Je to väčší problém ako mnohí predpokladali.
Model bude zo začiatku dostupný len pre vybraných klientov.
Problémom áut vyrobených britskou automobilkou bola náhla nečakaná aktivácia núdzového režimu aj pri úplných banalitách.
Malá japonská automobilka Mitsuoka Viewt vyrába od roku 1993 kompaktné autá v štýle starých Jaguarov. A má úspech.
Zosnulá britská panovníčka bola jedinou britkou, ktorá mohla šoférovať bez vodičského oprávnenia. A užívala si to naplno. Naposledy ju videli za volantom keď mala 90 rokov.
Pozastavenie sa dotkne výrobných prevádzok.
Dôvodom je nedostatok komponentov.
Nasledujúce štyri roky nepredstaví Jaguar ani jeden nový model.
Zamestnanci, ktorí nebudú pracovať, dostanú náhradu mzdy vo výške 80 percent svojho priemerného zárobku.
Jaguar bude od roku 2025 výlučne na elektrický pohon. Chce sa špecializovať na luxusné elektromobily, so spaľovacími motormi už nepočíta.
Nedostatok čipov spôsobila pandémia koronavírusu a dotkol sa aj iných automobiliek.
Jaguar Land Rover v najbližších piatich rokoch investuje do elektrifikácie 3,5 miliardy dolárov.
Predajom pomohol najmä celosvetový úspech nového Defenderu, ktorý je aj finalistom európskej ankety Auto roku.
Dôvodom na spor medzi koncernom Jaguar Land Rover (JLR) a koncernom VW má byť nelegálne využívanie britskej technológie Terrain Response.
Menšie z dvoch SUV Jaguaru sa snaží dohnať stratené. Vo verzii PHEV má debut 3-valec.
Rovnakým spôsobom sú zabezpečené aj aktivity poskytované dodávateľmi automobilky v areáli závodu.
Navonok síce veľa zmien nevidieť, ale v interiéri a pod kapotou neostal kameň na kameni.