Jaguar a Land Rover chystajú veľkú ekoofenzívu. Vo vývoji majú až tri pohonné systémy s nízkymi alebo nulovými emisiami. Realitou sa však majú stať najskôr v roku 2020.
Slovensko získalo štvrtú automobilku. Vláda v utorok podpísala s automobilkou Jaguar Land Rover memorandum.
Zabudnite na pôvodný X-Type. Nový XE je celkom iná liga. Ctí základné princípy automobilovej high society. Má perfektné proporcie, dokonalé rozloženie hmotnosti, fantastický podvozok a zadný náhon. Nesklame ani svojím dieselom Ingenium.
Hodnota investície do nového výrobného závodu v strednej Európe automobilky Jaguar Land Rover by mohla dosiahnuť až 1,7 miliardy eur. Britský producent sa podľa poľského zdroja rozhoduje medzi Poľskom a Slovenskom.
Len necelé dva mesiace zostávajú do premiéry prvého SUV z dielne Jaguaru. Automobilka sa preto snaží pritiahnuť pozornosť prvou oficiálnou snímkou. Veľa toho však už tajiť nemá.
Na svete je nový Mercedes-Benz triedy S a za rohom aj nová generácia BMW radu 7. To nemohlo ostať v Coventry bez odozvy. Jaguar XJ tak podstúpil výraznú revíziu. Menila sa najmä technika.
Niekoľko miliárd dolárov by mohol britský Land Rover investovať na Slovensku. Investor môže dostať investičné stimuly.
Poľsko a Česko majú byť dvomi štátmi, ktoré zostali v hre o sídlo továrne automobilky Jaguar Land Rover. Slovensko podľa Poliakov už nie.
Jaguar si dal patentovať systém, ktorý by aktivoval zadný stierač len vtedy, keď je to potrebné. Spustí sa automaticky po tom, čo sa vodič pozrie do vnútorného spätného zrkadla.
Časy sa menia. V tradičnom rodisku Land Roverov, závode v Sollihule, budú odteraz schádzať z výrobných liniek aj Jaguare. Prvým z nich je sedan strednej triedy XE.
Problémy s prevodovkami, na ktoré upozornili čínske médiá, donútili automobilku Jaguar Land Rover k zvolávacej akcii 36 000 modelov Evoque.
Jaguar síce momentálne žije najmä novým sedanom strednej triedy XE, ale za rohom je premiéra druhej generácie luxusnejšieho XF. Ten sa ukáže na autosalóne v New Yorku.
Vyzerá takmer ako originál z roku 1959, no jazdí rovnako dobre ako dnešné autá. Za modernizáciou tohto veterána stojí sám šéfdizajnér Jaguaru Ian Callum. Možno je to hriech, ale o podobné auto prejavili záujem ďalší.
Kam až zájde móda senzorového ovládania? Jaguar plánuje otvárať dotykom dokonca aj okná.
To čo predstavil Jaguar ako koncept C-X17 predvlani vo Frankfurte sa pretransformuje do sériového SUV. Na tom nie je nič nové, prekvapivý je však rozhodne názov F-Pace.
Spoločnosť Jaguar Land Rover chce prispieť k bezpečnosti 360-stupňovým výhľadom z auta. Ako to však urobiť, keď cez stĺpiky karosérie nie je vidieť? Jednoducho. Obraz sa na ne bude premietať.
Po premiére v Paríži zverejnil Jaguar kompletné informácie o svojom novom prírastku v strednej triede. Ponúkame technické údaje aj novú fotogalériu. Je sa na čo tešiť.
Najľahší, najaerodynamickejší a najúspornejší Jaguar všetkých čias. Tak charakterizuje nový XE samotná automobilka. Zdá sa, že fiasko s neúspešným X-Type spred desiatich rokov sa už nezopakuje.
S blížiacou sa premiérou Jaguaru XE, nového zástupcu britskej šelmy v strednej triede, uvoľňuje automobilka ďalšie informácie. Tentoraz na tému elektroniky.
To, čo Jaguar v máji sľúbil, aj dodrží. Postaví šesť exemplárov pôvodného odľahčeného okruhového špeciálu E-Type Lightweight z roku 1964. V depozite mu totiž ostali zvyšné podvozky.