Niektoré luxusné výbavové prvky v jazdených autách síce potešia, ale v konečnom dôsledku vás môžu vyjsť poriadne draho.
Zvyšovanie cien vozidiel sa týka celého automobilového priemyslu.
Renault Captur je našim cestám dobre známe auto.
Osobné autá majú v súčasnosti v Európskej únii v priemere 11,5 roka, dodávky 11,6 roka, nákladné autá 13 rokov a autobusy 11,7 roka.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.
Po niekoľkomesačnom poklese a stagnácii trh s jazdenými autami v októbri zažil mierne oživenie.
Najviac jazdených áut dovážame z Česka a Nemecka. O autá z Rakúska alebo Holandska nie je až tak veľký záujem.
Pre crossovery s automatom nemusíte chodiť do predajne nových áut.
Za posledný rok stúpli ceny zánovných áut aj o 25 %.
Zo všetkých krajín V4 autá do dvoch rokov najviac zdraželi na Slovensku.
Sedemdesiat percent inzerovaných jazdených áut v celej Európe nevyhovuje technickým štandardom. Vyplýva to z analýzy spoločnosti Carvago.
Trh s ojazdenými vozidlami sa už niekoľko mesiacov zmenšuje a ceny jazdených áut rastú.
Pamätáte si na spoluprácu značiek Opel a GM? Z tých čias pochádza Mokka.
Na Slovensku stúpa záujem o SUV, ponuka sa však zužuje. Pri sedanoch zas výrazne stúpa ich vek a aj najazdené kilometre.
Ponuka vozidiel na slovenskom trhu sa za posledné dva roky rapídne zúžila. Takmer tretinu z nich tvoria SUV.
Stredná hodnota ceny na Slovensku za posledný rok vzrástla o 400 eur.
Letnými bestsellermi boli v Česku a na Slovensku Octavie, v Poľsku kraľovala Astra.
RPZV je jediný oficiálny celoštátny register, ktorý poskytuje údaje o histórii najazdených kilometrov.
Niektoré staršie autá sa zatiaľ neoplatí predávať. Patrí k nim napríklad Alfa Romeo GTV alebo BMW 540 (E34).
Ľudia, ktorí si medzi rokmi 2013 až 2015 doviezli zo zahraničia jazdené auto, platili registraču dň ako za nové.