Podľa ministra nie je nový stavebný zákon zložitý a dá sa mu ľahko porozumieť.
Progresívne Slovensko vyzýva ministra dopravy, aby zachoval údržbu ciest v pôvodnom režime.
Diaľnice do Košíc sa nedočkáme zrejme ani v budúcnom roku.
Dokončenie projektu vodičom prinesie rôzne benefity.
Rezort dopravy nás s otázkami odkázal na Železničnú spoločnosť Slovenska (ZSSK). Podľa nej ide o štandardný výpadok a na otázku Pravdy, kedy systém znova nabehne, odpovedali, že „čoskoro“.
Ministerstvo dopravy oznámilo ceny, za ktoré by sa cestujúci mohli letecky dostať z hlavného mesta do východnej metropoly a späť
SILVIA RUPPELDTOVÁ: Naším najväčším problémom je, že nájomné byta sa spájajú s predstavou o bývaní „chudobných“.
Podotkol, že stavba diaľničného úseku je pod trvalým drobnohľadom ministerstva.
Vláda minulý týždeň schválila nový stavebný zákon. Jadrom novely je zjednodušovanie procesov. Ostáva aj kritika.
Témou sa bude zaoberať aj Výbor Národnej rady SR pre verejnú správu a regionálny rozvoj.
Prezident Cyklokoalície hovorí, že pohyb cez nábrežie funguje bez výraznejších problémov, hoci sa občas zdržania vyskytnú - tak ako aj inde.
Tunel Karpaty je zároveň stavbou, ktorá zavŕši bratislavský obchvat a minister Ráž zdôrazňuje, že ide o podstatný projekt.
Suma na výstavbu kľúčového úseku sa šplhá k dvom miliardám eur.
Minister pritom verí, že verejné obstarávanie prebehne hladko.
Vyplýva to z návrhu ministra dopravy SR Jozefa Ráža, ktorý schválila vláda.
Vlaky zadarmo sú populistický mýtus, pretože sa na ne skladáme všetci a výsledkom je absolútne nehospodárenie, hovorí líder SaS Branislav Gröhling.
Minister Ráž bol pod zemou 15 metrov.
Opozícia vzniesla k zákonu o strategických investíciách viaceré zásadné výhrady.
Najväčším problémom výstavby diaľnic na Slovensku sú "byrokratické prípravné procesy", hovorí minister dopravy Jozef Ráž.
Rozhodli sme sa urobiť PPP projekt, ktorý by pokryl rekonštrukcie asi 1800 mostov v rámci Slovenska v správe Slovenskej správy ciest, tvrdí Ráž.