Druhá generácia Nira odhalila všetky tajomstvá. Hybridy budú cúvať len na elektrinu a elektrické e-Niro zvládne o 30 km viac.
Nové Niro má byť podstatne emotívnejším crossoverom. Za model mu totiž stál koncept Habaniro z roku 2019.
Nabíjanie je jednou z nepríjemnejších stránok vlastníctva elektromobilu. Ušetriť sa však v porovnaní s benzínovým, či naftovým autom dá.
Zaplatíte za záručný servis elektromobilu menej ako za hybridné, benzínové či naftové auto?
Americká spotrebiteľská organizácia zisťovala, ako sú majitelia elektromobilov spokojní so svojimi vozidlami. Výsledky prekvapia.
Náš test elektrického Nira pokračuje. Po dvoch mesiacoch sme však vymenili jeden exemplár za druhý. Bol na to dobrý dôvod.
Aký je reálny dojazd elektrického Nira v zime, a koľko stojí nabíjanie na rýchlonabíjacích staniciach? Na to sme sa zamerali v našom ďalšom teste kórejského elektromobilu.
Budúcnosť má byť vraj elektrická. Tak sme sa rozhodli, že si ju vyskúšame na vlastnej koži.
Dojazd elektromobilov je stále citlivou témou. A hoci sa výrobcovia snažia obavy zákazníkov bagatelizovať, realita je iná. Niektoré elektrické autá klamú aj o 25 %.
Myslíte si, že elektromobil musí nutne vyzerať ako futuristické BMW i3 vyrobené z karbónu? Nie. Kia e-Niro je normálny crossover. Až na jednu „maličkosť“.
Elektrický derivát kórejského crossoveru sľuboval zákazníkom úctyhodný dojazd. Pri meraní spotreby energie však došlo k chybe a pôvodný údaj museli opraviť. Chyby sa dopustila externá firma.
Kórejská automobilka priviezla na autosalón v Paríži elektrický variant crossoveru Niro s názvom e-Niro. Vďaka kapacite akumulátorov 64 kWh prejde na jedno nabitie takmer 500 km.