Segment MPV prišiel v Európe o ďalšieho zástupcu. Móde SUV a crossoverov nedokázala odolať Toyota Verso. Ku koncu kariéry v Európe jej dopomohla aj absencia hybridného pohonu.
Už vlani Renault priznal, že predaj jeho elektrických vozidiel nespĺňa ani zďaleka pôvodné očakávania. Prvou obeťou je Fluence Z.E. Renault výrobu zastavil. Presťahuje ju do Južnej Kórey, kde bude jazdiť s logom Samsungu.
Odchod Chevroletu z Európy je len jedným z mnohých radikálnych úsporných škrtov koncernu General Motors. Na rade je austrálsky Holden. Ten zavrú v roku 2016.
Lada Samara vznikla približne v tom istom čase ako Škoda Favorit. Kým však výroba Favoritu bežala len do roku 1995, Samara končí až teraz. Jej kariéra trvala neskutočných 29 rokov!
Pri vlaňajšej premiére Volva V40 sa švédska automobilka nezabudla pochváliť veľkou bezpečnostnou novinkou – airbagom pre chodcov. Ako sa však zdá, išlo o slepú vývojovú uličku. Nové Volvá ho nedostanú. Nebudú ho už vraj potrebovať.
Dni života má stuttgartský superšport s krídlovými dverami zrátané. Po troch rokoch sa výroba končí.
Nie, nebojte sa. Legendárne terénne „géčko“ ešte nekončí. Z ponuky však vypadne jeho krátka trojdverová verzia a spolu s ňou kabriolet s plátennou strechou.
Recept na zníženie flotilových emisií CO2 pomocou malého Astonu Martin Cygnet britskej automobilke nevyšiel. Aristokratické dvojča Toyoty iQ definitívne končí. Vzniklo len 150 kusov.
Budúca generácia Škody Fabia už s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane nástupcu najvýkonnejšej verzie RS. O tú súčasnú nie je totiž záujem.