Vlani sa výrazne zvýšil počet domácností, ktoré si nemôžu dovoliť mať doma primerané teplo.
V najbližších týždňoch a mesiacoch končí odklad splátok úverov mnohým domácnostiam a firmám.
Koronakríza urýchlila investície do digitalizácie, firmy si chcú totiž udržať svoju pozíciu na trhu.
Podľa autorky tweetu si firma za jeden balíček účtovala 30 libier.
Ľudia zo živej kultúry pripravili výzvu Želáme Slovensku na zdravie. Chcú vláde pomôcť s organizáciou očkovania.
Ryanair tvrdí, že v súčasnej situácii uvažuje nad výrazným obmedzením letov do Veľkej Británie minimálne do konca marca.
Minulý rok pandémia písala dejiny, a veru aj tie ekonomické.
Už ubytovaní hostia môžu ostať, bez možnosti predĺžiť si pobyt.
Aj pandémia bola dôvodom, že sa čerpanie eurofondov zjednodušilo.
Dôvodom je neschopnosť poistiť sa na budúci rok proti insolventnosti.
Po koronakríze môže várobu áut na SLovensku ohroziť aj praktické nastavenie spolupráce medzi EÚ a Veľkou Britániou.
Mnohí tak pozitívne hodnotia hlavne Plán obnovy.
Minulý mesiac u nás pracovalo o 8,3-tisíca cudzincov menej ako minulý rok.
Nemecký parlament zvýšil dlhový limit pre Deutsche Bahn do konca budúceho roka na 35 miliárd eur.
Analýza ukazuje, že najviac klesli platy tým, čo zarábajú najmenej. Ľudia s vysokými príjmami si pohoršili len minimálne.
Pošta upozorňuje, že môže prísť k obmedzeniu otváracích hodín a aj oneskorenie doručenia zásielok.
Podnikanie spoločnosti poškodzuje pandémia koronavírusu, keďže predaj na miestach, ako sú štadióny a kiná, zastavil v mnohých krajinách lockdown.
Mali by sa miliardári vzdať väčšiny novonadobudnutého majetku, ktoré získali počas koronakrízy?
Okrem celkovej čiastky stúpla aj alokácia na jedného zamestnanca, ktorá dosahuje takmer 460 eur.
Viac ako polovica obyvateľov Slovenska zmenila pre koronakrízu svoje finančné správanie.