Z takmer 500 áut testovaných proti krádeži takzvaným predlžovačom signálu by odolalo dlhoprstým len 24!
Stačí vám obyčajný USB kábel a zmocniť sa môžete státisícov Hyundaiov predaných v USA.
Kým počas koronakrízy došlo k celkovému poklesu krádeží áut, pre tie hybridné to rozhodne neplatí.
Ani americké elektromobily Tesla S a Tesla X nie sú odolné voči útokom hekerov.
Krádeže áut sú stále lukratívnym biznisom. Toyota má však recept, ktorý dlhoprstým poriadne skomplikuje život.
Ferrari patria ak autám, o ktoré sa ich majitelia starajú s láskou. Napokon, väčšina z vyrobených exemplárov dodnes jazdí. To ale nie je prípad tohto Mondialu.
To, že bezkľúčový prístup a štartovanie áut je doslova pozvánkou pre dlhoprstých, je stará známa vec. Napriek tomu, každé ďalšie video šokuje.
Len šesť modelov áut z 360 odolalo v teste ADAC-u zariadeniu, ktoré dokáže oklamať bezkľúčový systém odomykania a štartovania.
Štatistiky nemeckej asociácie poisťovní GDV ukazujú, že vkus dlhoprstých nemá ďaleko od toho zákazníckeho. No o prekvapenia nie je núdza.
Automobilky vyvíjajú zložité systémy proti odcudzeniu. Zväčša na elektronickej báze. Japonská Toyota však ide na vec o čosi „zemitejšie“.
Systém bezkľúčového odomykania a štartovania otvoril cestu zlodejom k elegantnému odcudzeniu aj tých najmodernejších a najdrahších áut. Je fascinujúce vidieť, ako rýchlo a ľahko to ide.
Asociácia nemeckých poisťovní zverejnila aj tento rok rebríček áut, ktoré najviac lákajú dlhoprstých. Vládnu im drahé prémiové autá. Zvlášť populárne SUV. Víťaz však prekvapí.
Vlani bolo v USA ukradnutých 757 850 vozidiel. Vkus dlhoprstých prekvapuje. Rebríček totiž vedú staré Hondy. A za nimi o čosi mladšie pikapy od Fordu a Chevroletu.
Autá sa kradnú stále. To napriek tomu, že výrobcovia zlepšujú ich zabezpečenie. Jednoducho, ide o vysoko ziskový biznis, ktorý nedá spávať organizovaným mafiám.
Zdá sa, že skončiť výrobu britskej terénnej ikony nebol až taký dobrý nápad. Zákazníci ju totiž stále chcú. A keď si Defender nemôžu kúpiť, vyriešia to inak.
Nie je tajomstvom, že diaľkové odomykanie je bránou pre zlodejov áut. Zabezpečenie proti zneužitiu kódu je stále nedostatočné. Americkému úradu NICB sa podarilo ukradnúť až 54 % áut, na ktorých to skúšal.
Autá sa kradnú všade. Aj v Nemecku, najväčšej automobilovej veľmoci Európy. A tiež platí, že sa kradne takmer všetko. TOP rebríčku najkradnutejších áut však kraľujú samé drahé SUV. Aj čierny trh má totiž svoje „bestsellery“.