V USA dnes nie je v móde verejne kritizovať rozhodnutia prezidenta Donalda Trumpa. Šéf Fordu Jim Farley si to však predsa len dovolil.
Ak sa clo na autá z Číny zásadným spôsobom nezníži, bude Cupra nútená výrobu úplne nového modelu zastaviť, čo bude mať nedozierne ekonomické následky.
Ani takmer 40 miliónov predaných kusov nepresvedčilo Volkswagen, aby zachoval jeho výrobu v Európe.
Audi vo februári zatvorí fabriku v Bruseli po tom, ako odmietlo 26 ponúk na jej odkúpenie.
Nástupca Karoqu má zatiaľ "stopku" a od roku 2027 hrozilo aj zrušenie výroby modelov Fabia, Scala a Kamiq. Tá však bude pokračovať až do konca roku 2030.
Nový investor chce spoločnosť stabilizovať, pričom kompletnú výrobu sedadiel presunie z Nemecka do Talianska. Pre súčasných zamestnancov to nie je dobrá správa.
KTM má obrovské dlhy, žiadnu hotovosť a desaťtisíce motoriek na skladoch. Má tri mesiace na to, aby sa skúsila zachrániť.
Nissan v snahe zachrániť sa ide výrazne prepúšťať, znižovať produkciu a hľadať záchrancu. Stať sa ním môže Honda.
Škoda Auto zatiaľ kmeňových zamestnancov prepúšťať nemieni, aj keď celoeurópsky pokles záujmu o nové autá môže situáciu skomplikovať.
V najväčšej fabrike Oplu v Rüsselsheime bude výroba Astry a DS4 stáť týždeň. Následne sa opäť rozbehne, avšak už len v jednozmennej prevádzke.
Automobilka odmietla špecifikovať, ako mieni dosiahnuť tak veľké úspory a či bude prepúšťať. Ubezpečila však, že aj naďalej je "finančne stabilná".
Sven Fuhrmann, investičný riaditeľ skupiny Volkswagen, oznámil, že sa chystá odstúpiť z predstavenstva švédskeho výrobcu batérií.
Nissan je prinútený šetriť a prepúšťať kvôli finančným problémom a výrazne klesajúcemu odbytu.