Podľa šéfa Renaultu Lucu de Mea je v hre aj vznik "automobilového Airbusu", ktorý by umožnil efektívne zdieľanie nákladov pri vývoji lacných elektromobilov.
Aj napriek prísnym podmienkam behom pár týždňov o zvýhodnený prenájom elektromobilu prejavilo záujem takmer 50-tisíc Francúzov.
Šéf koncernu Ford Jim Farley prekvapil vyhlásením, že už dva roky pracuje mimo štruktúr automobilky malý vývojový tím, ktorý hľadá recept na lacné elektromobily.
Čínska automobilka BYD v rakúskom štátnom tendri na elektromobily s prehľadom porazila všetkých európskych konkurentov, vrátane Volkswagenu, BMW a Oplu.
Renault 5 sa bude predávať za približne 25 000 eur a nové modely od Citroënu a Renaultu budú v najbližších dvoch rokoch začínať pod hranicou 20 000 eur.
Elektromobil s cenou od 25 000 eur by mohol Európu ochrániť pred prílevom lacnej čínskej konkurencie. Vraj sa to dá.
Nemecké automobilky si mysleli, že v prechode na elektromobilitu budú udávať tón. Ale nie je to tak.