Bulharská spoločnosť GB Design sa rozhodla vzdať hold slávnemu Žiguli 2101.
Británia síce chystá zákaz predaja áut so spaľovacími motormi, no brexit otvoril možnosť dovozu áut, ktoré si na kontinente ani „neškrtnú“.
Toto je naozaj kuriózny inzerát. V americkom Texase je v ponuke 20-ročná Lada 2110.
Niekdajšej Dacii Logan MCV prvej generácie sa stále darí. Pod značkou Lada prešla dokonca veľkou modernizáciou.
Šéf Renaltu Luca de Meo potvrdil, že podobne ako Duster, čaká aj jeho predĺženú verziu kariéra s dvojitou identitou.
Už to vyzeralo, že novú Ruskú legendu v Európe neuvidíme. To preto aby si neprekážala s Daciou Duster. Ono to tak ale nakoniec celkom nie je.
Na novú Ladu Niva si budeme musieť počkať ešte štyri roky. No jej podoba sa nemusí veľmi líšiť od ruských „renderov“.
Úplne nová Lada Niva, ktorá príde na trh v roku 2024, ako sesterský model Dacie Duster, nezanevrie na off-roadové korene. Hrozil to.
Daciu čakajú veľké zmeny. Do roku 2025 privedie na svet tri novinky. A medzi nimi aj veľké SUV. Bude sa tiež musieť viac zblížiť s ruskou Ladou.
Komplikovaný príbeh ruskej legendy má rozuzlenie. Bok po boku budú existovať Niva Legend a „nová“ Niva Travel. Prečo sa podobá na Toyotu RAV4 nik nevie.
Kombi z Loganu prvej generácie je už dávno históriou. V Rusku je však všetko inak. Loganu MCV sa stále darí a dokonca ho čaká facelift.
Licenčný Fiat 124 zmenil pohľad na ruský automobilový priemysel. Na linkách supertovárne v Togliatti vydržal neskutočných 42 rokov.
Kým väčšinu automobilových výrobcov sužuje dramatický pokles predaja, ruská Lada akoby si pandémiu nevšímala.
Legendárna Lada Niva, vyrábaná od roku 1977, je pre vás pravdepodobne stále Nivou. Lenže s jej názvom je to poriadne zamotané.
Ruský AutoVaz patrí do aliancie Renault-Nissan už od roku 2014, ale na jeho technike sa to zatiaľ veľmi neprejavilo.
Lady to majú kvôli emisiám v Európe zrátané, no s legendárnou Nivou sa ešte stretneme. A dokonca parádnou.
Pokrok sa nedá zastaviť. A keď ho ignoruje výrobca, do práce sa dá úpravca.
Koronakríza zasiahla aj ruský automobilový priemysle. Štát sa mu rozhodol pomôcť. A urobil to veľmi zvláštnym spôsobom.
Lada 4x4 v Európe prakticky skončila. Nemeckí priaznivci prvého SUV planéty sa s tým však nechcú zmieriť. Majú odvážny plán.
Príbeh Lady Niva je poriadne zamotaný. Na trhu už neexistuje 18 rokov, hoci tu máme dve autá, ktoré Nivou vlastne sú.