Nadupaný kompresorom preplňovaný 8-valec urobil z Range Roveru Sport poriadnu šelmu. Na stovku zrýchľuje pod päť sekúnd. Nič rýchlejšie ešte v Gaydone nevyrobili.
Land Rover už usilovne testuje nástupcu svojho najmenšieho modelu. Okrem dizajnu a techniky zmení aj svoje meno.
Na autosalóne v Paríži sa predstaví nový Jaguar XE a Land Rover Discovery Sport. Pod ich kapotami bude mať premiéru aj nová generácia motorov Ingenium.
Len dva roky od premiéry novej generácie prichádza luxusný Range Rover s vylepšeniami. Najmä s modernizovaným dieselovým 8-valcom a novým meničom 8-stupňovej prevodovky.
Vďaka smartfónu bude auto vedieť, kto ho šoféruje. Tomu prispôsobí množstvo parametrov. V hre je však napríklad aj premietanie ideálnej stopy na čelnom okne.
Súčasná generácia Discovery to má už pomaly spočítané. Oslavuje však 25 rokov a tak sa v Sollihule rozhodli aspoň pre malé úpravy. Týkajú sa najmä bohatšieho vybavenia inšpirovaného výročnou edíciou Discovery XXV.
Už veľký Range Rover ukázal vlani obrovský technologický skok najluxusnejšieho SUV planéty. No a nový Range Rover Sport za ním veru nezaostáva. Ani sa niet čomu čudovať. Platformu z Discovery zamenil za šasi svojho veľkého súrodenca.
Land Rover Discovery predstavoval vždy to drsnejšie zo solihullskej terénnej rodiny. Newyorský koncept však veští tomuto modelu o čosi vznešenejšiu budúcnosť. A nielen to.
Nevidíte terén tesne pred či pod vozidlom? Land Rover vám ho premietne na kapotu.
Pôvodne sa šuškalo o športovom variante Evoque RS. Zatiaľ z neho zišlo. Možno aj preto má nová verzia Autobiography Dynamic nielen bohatšiu výbavu, ale aj vyšší výkon.
Nespoľahlivá prípojka bočných airbagov môže spôsobiť ich zlyhanie a vystaviť posádku počas nárazu zvýšenému riziku.
Vynovený Discovery bude mať nižšiu spotrebu paliva a nové asistenčné systémy. Exteriérové zmeny majú posilniť jeho identitu.
Elektromotor v jednom z najdrsnejších off-roadov tejto planéty? Áno, je to tak. Zatiaľ však majú prvé prototypy len funkciu pojazdného laboratória. S výrobou sa nepočíta.