Maďarská nízkonákladová letecká spoločnosť Wizz Air predpovedá, že letecká doprava sa bude zotavovať postupne v priebehu leta po tom, ako odvetvie cestovného ruchu vstúpilo do druhého roku obmedzení spojených s pandémiou nového koronavírusu.
Pracovná skupina pre civilné letectvo pod vedením štátnej tajomníčky ministerstva dopravy Kataríny Brunckovej sa venovala aj celkovej stratégii rozvoja civilného letectva.
Japonsko zašlo ďalej, keď pozastavilo používanie týchto strojov, kým zváži ďalší postup.
Maďarské nízkonákladové aerolínie Wizz Air zredukovali svoje letové plány na január v reakcii na nové blokády v Británii po objavení mutácie koronavírusu.
Osobná letecká preprava sa znížila na úroveň roku 1999.
Vláda krajiny odmietla pokračovať v ďalšom poskytovaní financií zadlženej firme.
Linka bude lietať trikrát týždenne na lietadle Airbus A350-900 so 187 sedadlami v ekonomickej triede, plus 24 prémiovými ekonomickými miestami a 42 v biznis triede.
Spoločnosť Letisko Viedeň zverejnilo informácie o počtoch pasažierov nielen vo Viedni, ale aj na letiskách v Košiciach a na Malte.
Za svoju viac ako 70-ročnú históriu zaznamenala Alitalia zisk iba niekoľkokrát, naposledy v roku 2002. V máji 2017 taliansky letecký prepravca oznámil insolventnosť.
Podľa IATA sa medzi januárom a júlom tohto roku vyskytlo iba 44 prípadov nákazy novým koronavírusom, o ktorých sa predpokladá, že sa udiali na palube.
Pravidelnú linku do Malagy obnovila v piatok letecká spoločnosť Ryanair.
Nízkonákladová letecká spoločnosť vypravila prvé lety v sobotu ráno.
Firma minulý mesiac prepravila iba 400 tis. pasažierov, pričom v júni 2019 ich bolo 14,2 milióna.
Letecky vycestovať je umožnené občanom s trvalým alebo prechodným pobytom v Slovenskej republike.
Ako prvé by slovenské hranice mohli začať prekračovať lietadlá.
Medzinárodné osobné lety sú pozastavené do 28. mája.
Aktuálny zákaz pre medzinárodnú osobnú leteckú dopravu zo Slovenska a späť s platnosťou do 14. mája bude opäť predĺžený o ďalších štrnásť dní, teda do 28. mája.
Ak zanikne jedno pracovné miesto priamo v leteckej doprave, bude to mať podľa neho za následok zánik ďalších 24 pracovných miest v reťazci.
Ešte nedávno obloha plná kondenzačných čiar po lietadlách utíchla. Koronavírus urobil leteckej doprave poriadny škrt cez rozpočet.
Ak ste si mysleli, že letecké spoločnosti, ktoré rušia lety kvôli epidémii vírusu, ponechajú svoje stroje na zemi, ste na omyle.