Pred piatimi rokmi totiž celých 12 mesiacov nikde na svete nedošlo k havárii žiadneho osobného lietadla.
Donedávna platilo, že ženy mohli byť zo spoločnosti prepustené ak otehotneli.
Lietadlo sa zrútilo vo vysokej rýchlosti počas leteckých závodov v Rene v Nevade a začalo horieť.
Cestovanie je a ešte najbližšie mesiace aj bude ťažšie, ako je väčšina ľudí zvyknutá. Riešenie? Jedine čas.
Najväčšie dopravné lietadlo na svete, ktoré je zároveň aj najdlhšie, má najväčšie a najvýkonnejšie motory a sklápacie konce krídel.
Dve tretiny všetkých európskych letísk zaznamenávajú určité problémy.
Letiská a letecké spoločnosti v celej Európe čelia náporu tisícov ľudí, keďže po pandémii sa oživil dopyt po cestovaní a ľudia si chcú vynahradiť dva roky strávené v lockdownoch.
Viaceré nízkonákladové letecké spoločnosti, ktoré čelia odchodu palubného personálu, zrušili stredajšie lety do Talianska a z Talianska.
Zatiaľ dostalo od agentúry 5-hviezdičkové hodnotenie iba 6 leteckých spoločností.
Rúška v lietadlách a na letiskách sú v krajine povinné do 23. septembra.
Výrobca nápojov Bacardi zažaloval americkú leteckú spoločnosť American Airlines.
Všetky letušky aj stevardi budú môcť nosiť lak na nechtoch, make-up, dve náušnice na každom uchu a piercing v nose.
Automobilky dostávajú obrovské pokuty za každý gram emisií navyše, zatiaľ čo prázdne lietadlá ich vypúšťajú zbytočne tisícky ton.
Dopravcovia tvrdia, že požiadavka, aby využívali minimálne 50 % svojich prevádzkových intervalov ich núti prevádzkovať prázdne alebo poloprázdne lety.
Počet letov v európskom vzdušnom priestore od januára do apríla tohto roku klesol o 65 % v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2019.
Na výslnie sa opäť dostávajú aj vybrané ázijské destinácie, ktoré Slováci vyhľadávajú dlhodobo.
V posledných týždňoch sa naplno rozbehol spor aerolínií s českým vyhľadávačom leteniek Kiwi.com.
Súkromné lety sú, samozrejme, drahšie v porovnaní s bežnými hromadnými letmi.
V prechádzajúcom roku, ktorý bol výrazne poznačený pandémiou, bolo počas júna vybavených iba 2 176 osôb.
RADOVAN GEIST: Mimoriadny summit EÚ mal priniesť dohodu o znižovaní emisií v sektoroch, ktoré v súčasnosti nespadajú pod systém obchodovania s emisnými povolenkami.