Druhé najmenšie SUV od Lexusu prešlo technologickým upgreadom. Svoj vek už ale celkom neutají.
Cenovo najdostupnejší Lexus prichádza s výkonnejším infotainmentom vybaveným novými funkciami a novým výbavovým stupňom.
Posledné kolo emisných testov organizácie Green NCAP ukázalo, že naftové motory nemusia byť strašiakom.
Japonská automobilka patriaca pod Toyotu sa preslávila ako priekopník hybridných pohonov. Tie však v dnešnej dobe nemusia stačiť na splnenie prísnych emisných limitov.
Ulice sú už plné malých SUV a crossoverov, no Lexus aj napriek tomu ponúka auto, ktoré zaujme na prvý pohľad. Okrem dizajnu však poteší aj jazdnými vlastnosťami.
Bruselské bezpečnostné konzorcium Euro NCAP má skvelé správy. Napriek stále prísnejším kritériám získalo sedem áut v najnovšom kole nárazových testov maximálne hodnotenie.
Kompaktný Crossver Lexus UX síce využíva platformu TNGA z Toyoty C-HR, no má autonómny dizajn, vlastný hybridný pohon, elektrickú štvorkolku E-Four, nový dvojlitrový agregát Dynamic Force a revolučnú „skriňu“ Direct Shift-CVT.
Ani Lexus nechce zmeškať boom triedy SUV a crossoverov. V Ženeve doplní veľký RX a menší NX tretí člen rodiny. Mestský crossover UX bude pravdepodobne vychádzať z Toyoty CH-R.
Japonský magazín Mag-X tvrdí, že sériová verzia konceptu UX z vlaňajšieho jesenného autosalónu v Paríži by sa mohla premeniť na sériový model už v roku 2018.